Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 39 uker på vei, og i går kveld oppdaget vi at dattera mi har fått vannkopper. Dette var som bare søren også, nå som jeg er så nær terminen! Nå må jeg bare håpe at begge barna mine er friske før jeg føder. Sønnen min kommer sikkert til å bli smittet også. Bare det skjer før 2 uker er passert. Det var siste skoledag i dag i første klasse for dattera mi, så jeg er litt lei meg fordi dattera mi gikk glipp av siste skoledagen. Dette passet dårlig, syntes jeg, men det er jo ikke noe å gjøre med. Det må gå sin gang. Dattera mi har ligget og sovet til klokka to på dagen i dag. Nå har ho stått opp og lagt seg på sofaen i stua.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar at du har hatt vannkopper? Kjipt med masse stress før fødselen, da!!

Skrevet

Ja, jeg har hatt det, så jeg slipper heldigvis å få det. Men jeg syns det passet utrolig dårlig at vi skulle få noe sykdom i hus nå på starten av sommerferien og rett før fødselen. Det jeg er lei meg for er at det er fare for at barna mine ikke kan besøke meg på barselavdeliningen når jeg har født, eller at den nyfødte kan bli smittet. Så jeg ønsker at begge barna mine er helt friske igjen før jeg føder. Men er vi riktig uheldige vil dattera mi være frisk igjen, men sønnen min vil være syk akuratt på det tidspunktet babyen kommer. Så dette var som bare faen at vi skulle få vannkopper i hus akuratt nå som jeg snart skal føde!

Skrevet

Hold dem adskilt da så ikke sønnen din får vannkopper også... Må ikke sette vannkopper på barn vettu =P

Skrevet

Det lar seg ikke gjøre. Mine barn går så tett oppi hverandre hjemme at det er ingenting jeg kan gjøre med det. Nå er det bare naturen som råder her.

Skrevet

Huff... jaja, da får vi håpe han holder seg frisk da =) men er jo kanskje like greit for han (men absolutt ikke for deg...) om han får det nå når han er liten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...