Gå til innhold

Dere som kan føle eller "se" ånder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom noen er veldig påståelig på at det finnes ikke sånne ting, forteller dere det dersom dere føler at det er ting i huset dems?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njaa, det hender jeg tier, for å ikke bli "uglesett", men andre ganger, så reagerer jeg så kraftig, slik at det er vanskelig å skjule akkurat det..

Skrevet

jøss... det skulle gått ann å bare "slått det av".. må jo være slitsomt å få inn ting på "alle kanalene"...

godt å bare ha sine egne stememr i hodet.. har ikke hatt plass til flere..

Skrevet

Har en svigermor som er ganske så fast bestemt på atd et ikke finnes noe som heter ånder, gjenferd o.l Hittil har jeg ikke sagt noe om at dem ikke har kjelleren for seg selv. Men det er vel en grunn til at svigerinnen min er veldig så skvetten av seg der nede. Hun aner nok at det er noe tenker jeg.

Skrevet

Mamman til J&J

'Man kan blokkere for en liten tid av gangen, men på meg så fungerer det kun før jeg går ut hjemmefra og en time av gangen :)

Det er utrolig slitsomt å gå på kjøpesentere til tider f.eks :)

Skrevet

mockanin

Jaa, det gjør hun :) de som benekter, ikke alle, men mange, er som regel redd for hva de ikke kan ta og føle på :)

Skrevet

Jeg tror ikke på noen av dere.

Dette er ikke for å skape en krangel, bare min ærlige mening.

At det finnes de som er mer vare på ting tror jeg, men dette åndetullet? Niks. Kjøper ikke den lengre. Trodde vel litt på det i fjortenårsalderen.

Skrevet

Her må jeg faktisk (!!) si meg enig med ...Sam...

Hvis noen hadde sagt til meg at vi hadde ånder i kjelleren så hadde jeg ledd høyt, og det hadde ikke vært fordi jeg var redd....

Skrevet

.....Sam.....venter å ser.

Deg om det, du skal nå få lov til å ha din mening.

Jeg vet hva jeg ser og føler på kroppen, det er nok ikke oppspinn. Da kunne jeg virkelig funnet på noe enda bedre enn det her, om jeg skulle funnet på skrønehistorier.

Skrevet

Så fint for deg da ...Sam...

Skrevet

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

Jeg også. Jeg bor i et eldgammelt hus, og søskenbarnet mitt som er veldig åndelig av seg, lirte utav seg at her var det jammen meg mange beboende.

Flott da, så slipper jeg å være alene store deler av døgnet.

Men synes vel at de kunne ha tatt sin del av husarbeid og lignende når de først er her.

Skrevet

De som er scitzo vet jo ikke at de er det de, heller?

Skrevet

Ja, det er ganske fint:-)

Hadde vært slitsomt å vært redd for ånder hele døgnet.

Skrevet

Men du må jo akseptere at vi ikke tror på det uten å komme med at vi er redd? Det er jo bare tull...

Jeg tror hverken på Gud eller andre usynlige ting.

Skrevet

Lær deg å skrive ordet riktig og da kanskje ;)

Skrevet

Det viktigste for meg er at du skjønte hva jeg mente, ikke om jeg stavet det rett:-)

Skrevet

Men hvorfor skulle man være redd da?

Det skjønner ikke jeg... Man kan vet tro på det uten å være redd??? Eller har jeg gått glipp av noe?

Skrevet

Hadde jeg trodd på det, hadde jeg vært redd. Men det er meg.

Skrevet

Spetakkel, jeg skrev "IKKE ALLE, men MANGE" :) Er ikke jeg som prøver å overbevise noen her. Vi er lagd av forskjellige meninger, og det aksepterer jeg. Hallo..

Skrevet

man kan jo tro på at dem er der da uten å være redd. å man kan velge å ikke tro på dem, å ikke være redd.

men mange som ikke ser, er fordi dem er redd. det sies, at dem som ikke tåler å skulle sett det, dem vises ting ikke for. derfor tror jeg, å mener, at twig, f.eks, er en veldig sterk jente.

vi andre svake, vi har ikke sånne "antenner" vi...

:):)

Skrevet

Ja, hallo...

Jeg syns bare du kommer med sånne utsagn daglig. Beklager hvis det er sårende at jeg tror du innbiller deg ting, men sorry...

Skrevet

Det finnes mer mellom himmel og jord enn noen tror..Sambo tror absolutt ikke på slikt,men da jeg har opplevd opptil flere "episoder" tror jeg mer og mer på det!!

Jeg kan også kjenne i noen hus at det bor "ukjente" der..

Men som Twig sier,ikke alle som opplever dette. Og noen er redde og "sperrer" det ukjente ute.

Skrevet

JO. Jeg er scitzo (som du kaller det) og vet om det. Går på sterke medisiner døgnet rundt da, for ikke å klikke...... He, he. Neida.

Men de som har personlighetsforstyrrelse vet nok om det. I hvert fall flesteparten. De som er virkelig syke, vet det nok ikke kanskje, ev. ikke er klare nok.

Men, jeg tror nå på at det er mer mellom himmel og jord.... jeg da.

Og godt vi alle har våre meninger. Jeg ser ikke ned på de som ikke tror eller tror. Vi er og blir forskjellige alle "mann". :)

Skrevet

Beklager, men jeg prater ikke om sånt daglig.

Tror du jeg blir såret over dine utsagn? haha, ikke vær så naiv at du virkelig tror det :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...