Baremeg Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Har slitt med litt blødning før mensen i noen dager i lang tid. Var hos legen ifjord pga. dette. Hun fant en vanncyste, sa at det var ufarlig og at disse blødningene kunne være pga. hormonforrstyrrelser. Slo meg til ro med dette men nå har jeg begynt å tenke på det igjen. Hadde sist mens 31.mai. Onsdag fikk jeg litt brun utflod på trusa, men ikke noe mer etter det. Har vondt i magen og det kjennes som mensen er i ferd med å kommer. Er det normalt at man kan få brun utflod en dag og så at det forsvinner noen dager før mensen er igang.Blir bekymret, selv om jeg har sjekket det før. Burde man følge opp kontroller ift. vanncyster???
Dotten Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Vet ikke hva jeg skal svare deg, da jeg har null erfaring med dette, men har du testet deg for om du ev. er gravid da? Ev. ville jeg absolutt tatt en sjekk til, uansett om det er grunn til bekymring eller ei. Bør jo sjekke seg en gang i året, senest hvert 3. år! God bedring
Baremeg Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Er sikker på at jeg ikke er gravid. Dette har pågått nå i ett år. Er 26 år gammel og da sier legen med en gang at det ikke er noe å bekymre seg over. Har hørt at noen kan blø litt etter en samleie, kan det være det tro...
Mamman til lille gullet Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg hadde noe tilsvarende, gikk til gynekolog og fikk sjekket ut det som viste seg å være en vannsyste. Den vokste å ble større for hver gang jeg var der. Til slutt fikk jeg den operert bort. Etter det ble problemet borte for min del. I tillegg til at magen ble mindre
Baremeg Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Mamman til gullet: kan man få blødning av en vanncyste???
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Bytt prevensjon. Enkelte typer prevensjon kan hos visse føre til cyster (hatt en selv) og lange perioder med blødning, etterfulgt (eller at det kommer før) av perioder uten mens i det hele tatt. Særlig med minipille,p-stav og p-sprøyte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå