Gå til innhold

finest navn av....... *hjelp meg*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håvard

Jonas

Henrik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne rekkefølgen er finest :

1. Henrik (det heter kjæresten min, hehe)

2. Jonas

3. Håvard

Skrevet

Jonas eller Henrik på delt 1.plass, Håvard på 3.

Skrevet

Håvard er kjempefint!:-)

 

Jonas er oppbrukt nå for tiden, synes jeg. et pent navn, men mange som heter det.

Henrik, minner meg om min første kjærlighet, synes det er pent.

 

Jeg hadde gått for Håvard.

Skrevet

Jonas

Henrik

Håvard

Skrevet

Henrik

Håvard

Jonas

Skrevet

Håvard syns jeg er kjempefint!

Skrevet

Henrik og Jonas!!

 

Du kan ikke kalle ungen Håvard!:S

Skrevet

Hvorfor kan hun ikke kalle ungen Håvard? Nysgjerrig:-)

Skrevet

Det lurer jeg og på, hvorfor hun ikke kan kalle ungen Håvard? Syns alle tre navnene var fine jeg.. Men som noen over her sier, mange som heter Jonas om dagen..

Skrevet

Ville valgt Henrik.

Alle navnene var fine forresten =)

Skrevet

Jonas

Skrevet

1. Jonas

2. Henrik

3. Håvard

 

Flotte navn alle tre, lykke til med valget;-)

Skrevet

Jeg har selv en liten Henrik, så ville selvfølgelig valgt det :) :)

Men vi har snakket om Jonas hvis neste blir en gutt, så da blir det en god 2. plass :)

Skrevet

takk girls...

 

vi begge liker Henrik

Eg liker best Håvard

Og han liker nå Jonas..

 

:) men begge to er små enige om att det blir sikkert et av de navna..

tenker vi "ser" det fort når beibin kommer.

Skrevet

1. Jonas

2. Håvard

3. Henrik

Skrevet

Liker alle tre, jeg:0) Vi har visst lik navnesmak!

Men om jeg måtte rangere, ble det slik:

1. Jonas

2. Håvard

3. Henrik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...