Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått på attføring i nesten 2år. Jeg har hatt samme saksbehandleren hele tida. Jeg fikk sjefen for attføring som saksbehandler for de andre var inhabile da jeg var sammen med en av kollegaene deres. Nå har aetat blitt NAV,og det har kommet nye regler + at jeg har gifta meg med kollegaen deres. Så nå er t.o.m. sjefen inhabil. Så min sak blir flytta til nabokommunen. Og engangsstønaden min,som da er en trygdesak,blir flytta 2-3 kommuner unna.. Jeg skjønner det på en måte,men på en annen måte ikke,for det eneste som har forandra seg er at jeg har enda en ring på fingeren(eller pga hevelsene,smykket) og at jeg har et nytt etternavn.. Saken er jo den samme. Men det går greit,håper bare at saksbehandleren jeg får er like grei å prate med som han jeg hadde,og at de er like effektive.

Det som er fryktelig teit er at de på kontoret her vet hvem jeg er,så jeg kan ikke spørre de om råd,for da kan de bare svare vagt.. hehe.. Hvis de råder meg til noe så kan de komme i konflikt med kontoret som behandler sakene mine. De kan bare komme med generelle råd,ikke noe spesifikt.

Jaja,sånn kan det gå:) Men jeg tar det med et smil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...