Gå til innhold

Jonah snudde seg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

å eg gikk glipp av det!!!

la han på gulvet, på matta sin, å gikk på do. så hørt eeg han hylte SKIKKELIG!! tenkte, å nei!! klegg!!!!!

så sprang gjennom huset, å kom ut på kjøkkenet, å der lå han. PÅ MAGE!!!

så han har snudd seg over!! av seg sjøl!!

å eg gikk glipp av det...

koffer sku d være en klegg her, alle luker å sluser er tett med dobbel myggnetting.... ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Jeg gikk også glipp av første gangen! Men han gjorde det igjen rett etterpå, og da fikk jeg det med meg =)

Skrevet

men no sover han.. får håpe det skjer etterpå, når pappan åsså kommer hjem :)

Skrevet

åååå så flink Jonah var!!! Tenker det er en stolt mamma, du får nok snart observert han in action tenker jeg. Gikk glipp av første gangen min satte seg opp jeg. Men har sett det etterpå.

Kleggen er et innpåslitent dyr......

Skrevet

eg er hyperallergisk mot klegg-stikk. en gang måtte jeg på sykehus!! ble stukket på halsen, rett over pulsen, å hovna så opp, at den åren ble jo klemt flat... men da va eg liten da..

så redd for at mini skal ha fått sånn også...

ja, han har liksom bare lagt seg over på sida, idag, på badegulvet, så la eg lekan rundt han, så han måtte kjempe litt for å nå dem. når eg kom ut av dusjen, hadde han makka seg under vasken..

men no, så skvatt han sikkert sånn, sia han plutselig rulla rundt! uten hjelp. derfor ehan gråt da... :):)

Skrevet

Hvordan gikk det på sykehuset? Har ikke fått med meg det, jeg.

Skrevet

hei honningmelonen!!

ja, det gikk bra da. han er frisk som en fisk. men det visste eg fra før, for det sa sjaman til meg :)

men dem var bekymra for at han er så sein i utviklinga, sida han no, rulla rundt idag, for første gang, å han er jo over 7 mnd..

åsså at hodet hannes ikke har vokst så mye, å de hullan i hodet er grodd igjen..

så vi må tilbake på hode-sjekk no til høsten...

dem skal holde øye med at hjernen hannes får plass å vokse på.

herregud, ongan snur seg jo når dem vil, så skjønne jo ikke dem klaga sånn om det... no har han jo snudd seg fra rygg til mage! hurra!!! kanjse vi ikke treng å fære på sykehus for det?

Skrevet

Så bra :-) Jenta mi er født den 20 november. Når i november er gutten din født?

Sein i utviklinga? Hmmm... eldstemann snudde seg ikke før han var 8 mnd han... jeg var aldri bekymret for det. Og ikke helsesøster heller tydeligvis, for hun sa da aldri noe.

Skrevet

eg har heller ikke bekymra meg så.. ikek fysio helelr, for han har hatt sånn framgang.. :)

eg hadde termin, 19, 20 og 21 nov. menstermin den 18.. jonah kom den 18 november :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...