Gå til innhold

nei fy faen!!!(liten utblåsning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei venninne som er helt hypokonder..

jeg fikk vite at jeg har en mild svforgiftning.. i går var jeg ganske dårlig men jeg følte for å vente til i dag med å dra til lege siden jeg følte ting var ok sånn ellers i kroppen og jeg samme dag hadde vært på sykehuset og dagen før å faktisk, lille sparka livlig og sånn så jeg følte det ikke var noen fare..og det fikk jeg bekrefta til legen i morgest:)

Hun dro såklart den du må dra på sykehuset, mens jeg sa at det er ikke nødvendig.. da fikk jeg den vel hun skulle ikke ta slike sjanser den dagen hun ble gravid...

jeg ble jo skikkelig lei meg og spurte om hun virkelig mente på være så frekk å indirekte si at jeg utsatte babyen min for fare? nei vi er alle forskjellig, jeg vet bare hva jeg hadde gjort svarte hun..

så svarte jeg at det er ikke så sikkert du vet det for når du blir gravid, så VET du det om noe er galt..og ting blir ofte helt annerledes enn man tror...

fikk til beskjed at jeg skulle ikke fortelle henne hva hun kom til å mene/føle...:o

jeg ble jo litt jøss her er det hårsårhet ute å går så jeg svarte at da kunne hun jo for i helvete drite i å si at jeg tar sjanser for hun har aldri opplevd hvordan det er å være gravid og at det sårer meg at hun våger påstå jeg utsetter babyen min for fare :S

er jeg nærtagende som føler meg såra over henne eller er hun urimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det syns jeg ikke...du har vert jevnlig til sjekk som det er, og begynner vel å kjenne din egen kropp og baby,eller?!

Det er jo bare du som vet hvordan det føles, og du hadde nok visst hvis ting ikke var som de skulle...

Mild sv.forgiftning?Da blir det slapping av til fødsel frøken:p

Skrevet

syns hu kunne holdt kjeft jeg, og hu må jo tåle at du svarer tilbake når hun sk\nakker sånn til deg,

Skrevet

Du har rett i at vi vet best når vi burde ta en tur på sykehuset.. Jeg er hypersensitiv på babyen min,for jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid,så det som skjer i magen er ekstra spesielt for meg(tror jeg.. hehe..). Så jeg er veldig var. Men det er klart at man får et spesielt bånd og en følelse av hva som skjer i magen når man er gravid.

Du skal nok se at når ho blir gravid,så er ho enten en av de som løper ned dørene til jm,legen og føden. Eller så innser ho at du har rett,men vil ikke innrømme det.

Skrevet

ja har jo prøvd å si henne at jeg vet om ting er bra eller ikke, det er noe man føler, og de få gangene han ikke sparker mye har jeg dratt på sykehuset..

alt jeg ønska meg var litt trøst og noen gode ord.. men tilbake får jeg det dær..:(

jeg ville aldri latt noe skje med babyen og jeg tar det meget rolig for tiden.. en liten hodepine og slapp for synes jeg ikke er grunn til å løpe til sykehuset med når jeg allerede har vært dær to dager på rad, jeg dro jo til lege på morgenen dagen etterpå og som jeg visste var alt bra med turbogutten min..:) hun må nok bare legges inn på sykehuset med en gang hun blir gravid hun tror jeg for ellers blir hun vel nervevrak:S men å komme å si noe sånt, det var så drøyt og jeg føler meg så såra at jeg har ikke orka snakke med henne etterpå:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...