Dollywood Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10421742&sid=12abc7MZ3g751355&pos=8&tot=62 ganske fint, må kanskje pusse opp badet og kjøkkenet? og male huset i annen farge. vi vil egentlig bo i sandefjord da, men dette huset ligger jo nesten på grensa
*Rutletutt* Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Var jo kjempeflott det der:o) Eneste jeg ikke likte var takene inne....hadde malt de hvite - da ser alt mye større ut med en gang + skiftet/malt dørene hvite. Ellers kan vel kjøkkendørene males også? Det gjorde vi da vi flyttet inn i nytt hus - da var det knallblå skapdører....som mamma malte i latte....kjøkkenet ble som nytt:o)
fleXibel Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Syntes kjøkkenet var fint jeg (men så liker jeg mørke skap på kjøkken), ville ordnet med fliser over benken. Badet var greit nok, men gjort litt til..(er ikke så glad i hvite fliser all over da, men...) Ellers var huset fint det
suseduse Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 syns det var kjempe fint! jeg syntes ikke det var noe som behøvde å gjøres der, kanskje male over det i furu, er ikke så glad i det personlig.. men både kjøkken og bad var bra! og stort, både inne og ute!
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Enig med "jente 82" Fint hus, og om du maler takene lyse blir det enda finere! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå