*Harley chick* Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Fant denne sida nå mens jeg planlegger ett keltisk bryllup og disse er jeg bare nødt å dele med dere.. kjempe hyggelig dame i USA som lager de.. http://www.medievalbridalfashions.com/
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hei Ville bare takke for at du la ut denne linken - har leitet lenge etter en flott tiara og ikke funnet noe jeg likte! Alt har sett så "fake" ut. Her fant jeg endelig noe jeg kunne se for meg til bryllupet mitt. Nå har jeg bestilt et sett (tiara og smykke) som skal spesialdesignes! Blir tiara ikke circlet fordi jeg ikke ville ha noe hengende i pannen, med blomster og blader laget hengoldsvis av porselen og sølv - det blir en enkel design og så uendelig vakkert! Og ikke uhorvelig dyrt heller! Takker igjen for at du la ut linken! Gleder meg til å få det i hus!
*Harley chick* Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2007 Så bra jeg kunne hjelpe c",) Leita som en gal sjøl helt til denna dukka opp.. fekk min forrige uke og den er helt nyyyydelig c",) Lykke til med dagen din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå