Gå til innhold

Middag i dag da, jenter??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på grillfest med kullet mitt, vi hadde nemlig eksamen i dag, så nå er det sommerferie!

Hurra for oss!

Så her blir det sommerkoteletter og masse godt tilbehør:)

Skrevet

Her blir det fiskegrateng med potet, gulrot og smør.

Det var det eneste jeg og min storesøster orka tanken på å spise..

Gravide begge to:)

Skrevet

SUSHI nam nam nam nam nam nam :-D

Skrevet

jeg og søstern skal ha kylling fajitas;) sambo er på blåtur med jobben og kose seg gløgg i hjel;) så da blir det til søstern å kose seg med mat å film;) kose med tante barna samtidig!

Skrevet

Grandiosa her!

Det er det som er minst trist å sitte å spise alene,hehe..

Skrevet

Oppgraderer ett hakk fra babyLukas med hjemmelaget pizza....

Skrevet

Hjemme alene i dag, så jeg ender vel opp med en ferdig-pizza eller noe sånt. Kjedelig å lage mat til bare meg.

Skrevet

Ostesnittsel med hjemmelagd slottspoteter,bearnaise saus og tomater til. Namme!

Skrevet

her blir det løvstek i pitabrød med salat og pastasalat (fra i går) til ;)

Skrevet

Tagliatelle med sitron, mynte, cottage cheese, squash, erter og sprøstekt bacon. Mmm.... Gleder meg!

Skjær squashen i skiver med ostehøvelen. Kok tagliatellen, ha i squash og erter siste 2 kokeminutter. Sprøstek bacon (og pinjekjerner om du vil ha det.)

Bland alt sammen med zesten (revet skall) og saften fra 1 sitron og hakket mynte. Sett cottage cheesen på bordet og la hver og en ta en skje eller to på sin porsjon til slutt.

Tar bare 5-7 minutter å lage, smaker skikkelig fresht og ikke minst super sunt!

Skrevet

vi bestilte pizza:) men vi spiste oss mette på sjokolade mens vi ventet så det var bortkastede penger:/

Skrevet

I dag skal vi ha lasagne med potetskiver i og salat til, nam, nam :-)

Skrevet

Her har sønn dratt bort på overnatting og mann og "lånesønnen" vår skal på fisking i regnvær i hele kveld, så tenkte jeg skulle lage meg taco litt seinere:)

Skrevet

Hjemmelaget kinamat....finsnittet oksekjøtt eller kylling...bambusskudd, vannkastanjer, babymais, paprika...og kinesisk peppersaus...og jasmin ris....Nammmm

Skrevet

Her ble det svinekotteletter med poteter og grønnsaker..etter ønske fra arbeidskaren =)

Skrevet

vi har spist osteschntizler med pommes frites og bernaisesaus...

Skrevet

Vi skal ha medisterkaker, poteter og masse grønnsaker!! Syns det er sååå godt med blomkål og brokkoli for tiden:)

Skrevet

Tjihi.. sitter og venter på pizza levert fra pizzabakeren jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...