TussiLussi Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jaha, her sitter jeg da og lurer på hva jeg har sett.... Skulle aldeles ikke teste i dag - fordi jeg vet jeg tester positivt seint.... men våknet tidlig og kunne ikke dy meg - og der var det en liten tynntynn strek -på CB... gjett om jeg håper nå da !!!!!!! Dro av en billig el test i går og fikk to streker der også - men teststreken var skikkelig svak..... Tør jeg håpe..hehe.... Hadde vært deilig og ikke måtte gå inn i pp nr 15!!!!! ( er 5 dager over IKM)
TussiLussi Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2007 hehe... måte bare smugtitte på termin - HVIS jeg er gravid nå... har da 5 fullgåtte uker :) Tenk om alt hadde vært Sååååååå vel, da
TussiLussi Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Er det at man sitter og taster med seg selv et graviditetstegn eller???? hihi...
*Vi blir 5* Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Gøy å prate med deg selv eller? Tihi =) men hva er det du lurer på egentlig? Har du positiv test er du jo gravid (sant?) Så gøy!! 15 pp kan drite å dra, tanta di skal på ferie nå!! =)))) Gratulerer!
TussiLussi Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Tror du det er så enkelt eller ????? Å, nei da - etter 15 pp skal det inn med t-skje!!!!!! hihi.... lar meg ikke overbevise før riene kommer, tror jeg - vi vil faktisk bli 5.... takk- forresten;) - selv om jeg ikke er overbevist enda...
Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 I mitt første svangerskap testet jeg veldig svakt de første dagene etter IKM. Viste seg at jeg hadde hatt el en uke senere enn normalt, og var derfor bare veldig kort på vei (de aller første testene var også negative)... Så viser testen positivt så er du nok gravid, ja! GRATULERER OG LYKKE TIL!!! :-)
TussiLussi Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2007 Hadde EL på dag 18 - og regnet IKM 14 dager etter det... enda så er jeg 5 dager over IKM. Men er jo likevel redd for å bli lurt - hvis en av 1000 CB tester er ødelagte og viser feil - kan du banne på at det er den jeg har brukt.... prøver å overbevise meg selv her - skal i allefall ha en alkofri sommeravslutning i kveld
*Vi blir 5* Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Jeg vet hva du mener..jeg tok 6 tester som ble sterkere og sterkere for hver dag, så ringte jeg til legevakten..haha..herregud at det er mulig. Men selvfølgelig er du gravid! Dette blir moro =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå