Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Har vært borti noen tilfeller av "drittunger" i det siste: - En på ca tre år satt i vogna si og spyttet etter vogna med gutten min i. Min gutt er 9 mnd - En gutt på en 4 år fløy frem og tilbake til vogna til gutten min og stappet hånda si inn i munnen hans, inni øyne, ører etc.... - En 6 åring skallet meg ned en gang jeg skulle gi han en klem - En nabogutt på en ca 5 år, sa jeg engang hei til, hvorpå han kalte meg en faens drittunge - Ei venninne av meg skryter av at dattern hennes ikke hører på noen, uansett hvem de er og hva de sier til henne Det værste er at foreldrene bare ler av de og synes de har så morsomme barn. Og disse barna skal en dag styre verden..... Huttetu!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Forstår deg godt. Jeg og tenkte slik. Før ungene mine ble større. Mine er beryktet for å være usedvanlig snille og oppdragne. Men en 3-4 åring kan plumpe ut med fæla gloser, slå seg fullstendig vrang, slå og rekke tunge. Men det blir ofte folk av de likevel. Husker vi var på ferie med noen som hadde en gutt på 3. Før vi fikk barn. Husker jeg tenkte at den ungen er det ikke håp for. Jeg var sjokket og synst oppførselen hans var motbydelig. Men i dag ser jeg at han var i trasalderen på den tiden. Samme gutt er nå 8 år og er den roligste og snilleste gutt jeg vet om. Så vent et par år. Så skal du se at barn har mange sider. Noen negative og mange, mange fine.
Lilly 79 Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Jeg ble mest opptatt av at en unge har skalla deg ned, jeg. Det skulle jeg likt å sett:-)
6Ymamma Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg gruer meg til skattepengene er brukt opp, er så deilig å ha dem, men samtidig herlig å bruke!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Vet at unger kan finne på mye rart, men det er ingen grunn til at foreldrene gir f....,og i tillegg ler og oppmuntrer til videre dårlig oppførsel! Det er nå min mening! Han som nikka meg ned ja.... Han kom mot meg med åpne armer og jeg satte meg på huk for å komme i samme høyden å gi han en klem, for jeg trodde jo det var det han ville ha. Da nikka han til slik at panna hans traff nesa mi, og fy f..... det var vondt. Moren lo å sa han pleide å gjøre slik han.... De skattepengene håper jeg har havnet på feil innlegg eller? HI
6Ymamma Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Jepp hehehe det gjorde de!! ler av meg selv nå thihihihi, håper du ikke tok deg nær av det...Beklager
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Nei, nei Jeg bare stussa litt og lurte fælt på om du forventet et seriøst svar HI
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Eh, ikke nødvendigvis. Hun er litt ....bortreist. Tidligere Ella81 som gjemmer seg der så vidt jeg har forstått...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 HAHAHAHAHAHAHA! Drit kult innlegg. Lo godt nå. Likte best han som nikka deg ned. For et komisk syn. Og mora som bare lo da.. herregud! Hehhee ()
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå