Miss L å di Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg er 27+6 og jeg er trøtt konstant! Uansett hvor mye jeg sover i løpet av en natt/dag, så er jeg akkurat like trøtt.... Våkner liksom aldri helt. Andre som har det sånn?
Potetstappe Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Du er ikke alene om det:-) Jeg hadde det sånn fra uke 20 til 38 ca. Først nå de 2 siste ukene har jeg fått tilbake energien...
Aylinah Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 ÅåÅå snuppis,du er så absolutt ikke alene hehe Dem sier det er kroppen som vender seg til den lille som skal komme hehe ) Så innbiller meg vi må gå sånn her i en 2-3 år hehe
Unni og Helene. Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Heisann, Jeg er i uke 26 og har det på samme måten. Svimmel, trøtt og uten energi til å gjøre alt jeg skulle ha gjort.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg er og sånn. Kan'kke skjønne det.. Jeg sover jo kjempe masse!! Er rent farlig å ta en "liten dupp",for den "lille duppen" blir til halvannen-to timer.. hehe.. Jeg trodde at jeg skulle våkne mer om natta og sånt,siden kroppen skal forbrede oss på våkenetter osv.. Men jeg sover hele natta jeg... Har nesten slutta å våkne i 5tida for å gå på do. Jeg våkner når jeg våkner.. Men når jeg våkner så har jeg så vondt som fy,for da er blæra stappfull.. Føles ikke som jeg må på do,det er bare vondt,men jeg kjenner blæra mi såpass godt at det betyr*danger,danger,danger... About to bloooooooooow* hehe... Men hvis koma er det vi skal gå igjennom de neste 2-3åra,så er det vel like greit å bli vant til det nå
Miss L å di Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Dette var litt betryggende lesning... Vil jo ikke ha det sånn, men bra at det er flere..hehehe... på en måte.Håper det går over. Kan jo hende det er kroppen som begynner å samle energi til fødselen og til det å ha en liten beibi... kanskje...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå