Gå til innhold

Juli/aug-mammaer i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen sosiale jenter fra Oslo her som skal føde i juli/august? Jeg kunne tenkt meg å komme i kontakt med flere som skal ha samtidig som meg.

Litt om meg: Jeg er annengangsfødende, 32 år og bor like ved Ekeberg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er en gjeng førstegangs som venter barn i august som pleier å møtes, sjekk BIM-treff sidene.... :)

Skrevet

Hei. Jeg har termin 25.juli. Jeg er førstegangsfødende og 32 år.

Skrevet

Heisann Snurrebolla :) Så hyggelig. Jeg har 28. juli. Hvor i Oslo bor du, hvis jeg kan spørre?

Skrevet

Bare 3 dager mellom ja :) Jeg bor på Grefsen.

Skrevet

Jeg har termin 9. august. Bor i Oslo:) Har ikke vært med på BIM-treff før, dessverre.

Skrevet

Hei Sommerspire.

Vi er fler som ikke har fått med oss noen treff, ja.

Det blir superkjedelig når jeg går ut i permisjon og ikke har noen folk rundt meg. Det er derfor jeg så gjerne ville komme i kontakt med andre som bor i nærheten.

Skrevet

Kan vi ikke sette opp et treff snart? Jeg er 27 og førstegangs. Har termin 18 august. Har ikke fått med meg noe treff heller, pga jobb og når jeg ville være med så var det bare for damer i 30 årene.

Bor på Frogner og er ny i byen og lurer på en masse bebiting og vil treffe sociale folk=)

Skrevet

Jeg er gjerne med på treff :)

(Håper det ikke gjør noe at jeg er over 30, Brenda? *dulter* )

Når man er ny i byen så trenger man I ALLE FALL å bli kjent med noen, helt klart!!

Denne tråden begynner jo å bli riktig så koselig Ü

Skrevet

Lol, jeg henger gjerne med damer over 30 jeg=) Bare jeg som var for lita;) hehe

Vet ikke helt hvordan de dere bim treffene fungerer jeg, vet du?

Skrevet

juli-mamma_Høygravid

Btw, kan ikke du sette i stand postkassen din? Så kan jeg sende deg en mail=)

Skrevet

Øh...skulle vært meg en glede Brenda...men hvordan i all verden gjør jeg det da? *blånn*

Skrevet

Er satt opp treff for augustmammaer i starten av juli på Kjøkken og Bar.

Jeg er 26 og selv og var med forrige gang, selv om det står +/- 30 år. Fikk beskjed om at jeg var hjertlig velkommen, og var et veldig hyggelig treff :-)

Da var det med ei som hadde termin i juli og, så virker ikke som man er så strenge på det. Det er jo bare en grei måte å møte andre i samme situasjon og bli litt kjent for eventuelle trilleturer og sånn til høsten :-)

Bare å melde seg på inne på BIM-treff sidene!

Skrevet

Hva med å sette opp et treff for juli/aug-mammer??

All kan sette opp treff på BIM-treffsidene.

Skrevet

Hei!

Jeg er også gjerne med på treff - er 24 år, venter min første med termin 21.juli. Er kanskje da litt utenfor "målgruppen" med august-treffet men jeg bor i allefall i Oslo. :-) Hadde vært gøy å ha noen å gå trilleturer med til høsten.

Skrevet

juli-mamma_Høygravid

Du går in på din egen side----rediger profil---krysser for at du vil ha post=)

Skrevet

jeg er 23 år, førstegangsfødende, og har termin 23.juli. Ønsker også å bli kjent med noen andre i samme situasjon.

Skrevet

Brenda - da er det gjort. Takker Ü

Treff for alle juli/aug damer ja. Det hadde ikke vært så dumt.

Tja, for meg passer sånt enten på formiddagen tirs og tors, ellers på kvelden alle dager. Hva med dere?

Skrevet

De fleste juli/aug mammaer har kanskje perm eller er sykemeldt nå? For meg passer det hvertfall også fint på formiddagen :-)

Skrevet

Ferie/permisjon her også - så formiddager passer fint!

Ingen dager jeg vet om at jeg ikke kan, så jeg regner med at jeg blir med uansett :-) Hadde vært fint om vi hadde fått litt sol da - ta en is og nyte "sjøluften" på Aker brygge.. (Går mye is om dagen)

:-)

Skrevet

jeg er med på noe sosialt som også gjelder oss som har barn fra før. Har ikke fått med meg noen BIM treff, har jobbet og pusset opp :-)

Er 32 år og bor like ved Brannfjell. Skal følge med på evtg BIM treff nå som jeg her delvis sykmeldt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...