Annika & Smulen Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Skal til legen for 6-ukerskontroll, blir det tatt gu da? Og får legen tilsendt min og barnets journalen fra sykehuset så vi går gjennom fødselen?
imsdal med julesmak Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg hadde gu, men ingen gjennomgang av fødselen.
A4 Husmor.... Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 De får ikke tilsendt journalen fra sykehuset. Jeg fikk en kopi av den før jeg forlot sykehuset og hadde den med. Videre er det ikke nødvendig med gu hvis du ikke føler behov for det.Jeg for min del foretrakk at hun tok en titt på stingene.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Hadde ikke gu fordi jeg ikke hadde behov for det Gikk gjennom fødselen og forløpet med jordmor på sykehuset før jeg reiste hjem fra barsel Vi snakket vel mest om prevansjon på men 6-ukers
suseduse Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 legen min hadde g.u. og hu visste at jeg hadde hatt en tøff fødsel, og vi snakka om det, beundret baby, og snakket om prevansjon, amming etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå