metteflette Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Nå er det skoleferie, JIPPI!! NOT!! Det betyr høy høy musikk fra tenåringene ved siden av hele dagen, akkurat nå lar jeg det være, men skal det være slik kommer jeg seriøst til å eksplodere!! Minsten sover heldigvis uansett da...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Åh, kjenner til det der. Men du må si i fra til foreldrene hvis det blir for ille - skal jo ikke være sånn!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Her har de tre små drittunger som har trampoline rett utenfor vårt soveromsvindu. Greit nok. Men når de hopper og bråker på den fra 8 om morgenen til 23 om kvelden, klikker det nesten for meg. Skjønner ikke at de får være opp så lenge. Ikke nok med det, men det virker som hele nabolagets unger skal bli med også :-(
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Drittungene til mine naboer kaster vannballonger inn vinduene. Kjempefestlig!!!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Hehe, kunne vært naboen min du ;o) Sorry, men sånn er det å bo i et strøk med barn! Håper du får sove da )
vero86 Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 ærlig talt! det er lov å spille så høy musikk en bare vil fram til kl.23.00 på kvelden. Så viss dere er så pirkete bør dere kansje vurdere en gang til hvor dere skal bo? Vi bor i rekkehus, og når naboene en sjelden gang har fest så gidder jeg ikke å bry meg,selv om de holder på til 5 om natta!
Turid Laila Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Må si meg enig med vero86 her, om det er så fælt å bo i nærheten av andre mennesker og barn som leker burde dere kanskje vurdere å flytte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå