Gå til innhold

termin 28 juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har termin 28 juni?

har dere skjekket modning?

har dere mere kynnere nå?

fortell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin den 28=)

Har ikke sjekket modningen, men har MYE kynner, men de er ikke vonde... Så jeg bare går å venter og håper!!!

Kjenner du til noe baby som vil ut då??

Skrevet

jeg har også termin 28 juni. har ikke sjekket modning. har fått litt kynnere siste dagene, men er ikke vonde. og så har jeg hatt mensenmurring i korsrygg og mage fra og til i 2-3 dager.

men føler ikke at det skjer noe veeeldig nært forestående...

Skrevet

Termin 28.juni her også, men ingenting som skjer... Har prøvd d meste av kjerringråd og greier for å prøve å få litt action, senest sex i morges, men ingenting skjer....

Førstemann til føden, sier jeg... :-) Gikk fem dager på overtid med forrige, så har ingen forventninger om at ting skjer før termin denne gangen heller...Venter forøvrig nr 3.

Skrevet

Har menstermin 28.juni. Tror jeg skal regne etter denne nå:( Det er laaange dager...

Skrevet

Har termin 28. juni jeg også. Har ikke sjekket modning, og har så smått begynt å få kynner. I går var det helt ekstremt, men det gikk over :o)

Håper jeg slipper å gå på overtid.....

Skrevet

Jeg har også termin 28.juni. Merker svært lite. Skal til jordmor på mandag om ingenting har skjedd i løpet av helgen.

Sjekker de modning før man er på termin da????

Hvordan sjekker man det egentlig???

Skrevet

det er ikke alle som sjekker modning nei. (med mindre man er på overtid).

Jeg og prøver noen triks; modningsakupunktur og bringebærbladkapser. he he. verdt et forsøk.-)

Førstemann!!hi hi, moro!

Skrevet

Jeg har termin 29juni,har hatt sterke kynnere i 3dager nå som er i ryggen og nedover beina,men de bare stopper opp:(venter i spenning hver dag:)Har ikke sjekket modning,men skal på kontroll på sykehus neste torsdag,så kanskje de gjør noe da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...