Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 noen som har termin 28 juni? har dere skjekket modning? har dere mere kynnere nå? fortell...
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har termin den 28=) Har ikke sjekket modningen, men har MYE kynner, men de er ikke vonde... Så jeg bare går å venter og håper!!! Kjenner du til noe baby som vil ut då??
9nah Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 jeg har også termin 28 juni. har ikke sjekket modning. har fått litt kynnere siste dagene, men er ikke vonde. og så har jeg hatt mensenmurring i korsrygg og mage fra og til i 2-3 dager. men føler ikke at det skjer noe veeeldig nært forestående...
Nilena Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Termin 28.juni her også, men ingenting som skjer... Har prøvd d meste av kjerringråd og greier for å prøve å få litt action, senest sex i morges, men ingenting skjer.... Førstemann til føden, sier jeg... :-) Gikk fem dager på overtid med forrige, så har ingen forventninger om at ting skjer før termin denne gangen heller...Venter forøvrig nr 3.
Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Har menstermin 28.juni. Tror jeg skal regne etter denne nå Det er laaange dager...
Chunky81 Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Har termin 28. juni jeg også. Har ikke sjekket modning, og har så smått begynt å få kynner. I går var det helt ekstremt, men det gikk over ) Håper jeg slipper å gå på overtid.....
filijokus *fødeklar* Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har også termin 28.juni. Merker svært lite. Skal til jordmor på mandag om ingenting har skjedd i løpet av helgen. Sjekker de modning før man er på termin da???? Hvordan sjekker man det egentlig???
9nah Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 det er ikke alle som sjekker modning nei. (med mindre man er på overtid). Jeg og prøver noen triks; modningsakupunktur og bringebærbladkapser. he he. verdt et forsøk.-) Førstemann!!hi hi, moro!
*juligutten* Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har termin 29juni,har hatt sterke kynnere i 3dager nå som er i ryggen og nedover beina,men de bare stopper opp:(venter i spenning hver dag:)Har ikke sjekket modning,men skal på kontroll på sykehus neste torsdag,så kanskje de gjør noe da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå