Lillespireengangtil Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 hvor lang tid tok det fra dere var hos legen og han bestilte ultralyd til dere fikk brevet i posten?er så spent!!
pandabjørn Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Da jeg var hos legen så bestilte jeg time hos jm og fikk time 6 uker senere....er så heldig at jeg går privat til jm og legen har samme kontor når har du termin?
Lillespireengangtil Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 har termin 10 desember,så er 16 uker i morra.Han bestilte timen på onsdag,så håper ikke det tar 6 uker til meg..
pandabjørn Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 hvis du er 16 uker så tar det nok ikke så lang tid..men jeg var å tok innvendig ul da jeg var 7+3 og fikk time hos jm 6 uker senere til ul...da var jeg 14 uker på vei..... skal på den ordinære ul til mandag og jeg både gruer og gleder meg er så spendt å se om det er gutt eller jente.... hvis du vet hvem som skal ta ul kan du ikke ringe å høre når du har fått time...for da slipper du å vente på brev fra de...mye enklere med telefon
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 legen min sendte henvedlesen til ul i uke 6 og jeg fikk innkallelsen når jeg var 15-16 uker på vei.. dem sa på sykehuset at dem behandla søknadene i rekkefølge etter når man har termin og at selv om dem mottar søknaden tidlig så sender dem ikke ut innkallelsen før ca 14 dager før man har time=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå