2jenter04og06 Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Livet er herlig! Ferien er begynt. Skal få være HELT ALENE til tirsdag. Synes dere jeg er "rar" som trenger litt fri fra mannen og jentene mine (8 mnd og 2.5 år)?
selfangerkjerringa Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 om jeg syns du er rar? JEG ER DRITSJALU!!!!!!!!!!! Skulle mer enn gjerne hatt litt ferie fra alt jeg! Har gubbe og to jenter på 6mnd og 3 år, skjønner deg godt...
selfangerkjerringa Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Jeg elsker familien min over alt på jord Men man må da få muligheten til å puste litt innimellom også...
SassyMom Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Du er klin gæren! Hvem vil vel ha fred og ro, fjernkontrollen for seg selv, den maten man selv vil spise uten å måtte skjære opp andres mat, dasse rundt i styggeste joggebuksa, sove så lenge man vil og ha drinker med jentene til langt på natt uten å tenke på å måtte prestere som våken mor dagen derpå? Nei, usj
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Sååååååå deilig. Hadde nok blitt hjemme jeg også om min mann ville på camping ferie =0). Deilig slappe av heeeeeeeelt alene. Nyte fridagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå