Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Dersom noen her inne klager over dårlig råd, ingen jobb, feil mann, for lite kunnskap, osv - da får vedkommende som regel sympati og forståelse i bøtter og spann, samt råd og tips om hvordan komme seg ut av knipa. Dersom det er noen som vil dele med andre hvor bra en har det, hvor god råd en har, hvor fantastik jobben er, hvor herlig mannen er, hvor smart en er - DA får man kjeft, null feedback, og som regel beskjed om å ikke være så kjepphøy, bedreviter, fisefin, osv. Hvorfor er det sånn?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Janteloven lyder slik: 1. Du skal ikke tro du er noe. 2. Du skal ikke tro du er like meget som oss. 3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss. 4. Du skal ikke innbille deg at du er bedre enn oss. 5. Du skal ikke tro du vet mer enn oss. 6. Du skal ikke tro du er mer enn oss. 7. Du skal ikke tro du duger til noe. 8. Du skal ikke le av oss. 9. Du skal ikke tro noen bryr seg om deg. 10. Du skal ikke tro du kan lære oss noe.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Du må undersøke litt nøyere. Det er ofte de samme som klager og de samme som svarer på klaginga og gir feedback på det!! Noen folk her jeg ikke gidder å svare for alt er bare syting og syting. Når det gjelder vanlige svangerskaps plager så synes jeg det er bedre å svare på, en hvor fantastisk god råd vi har, eller at jeg har en normal mann (synes jeg selv da) Føler ikke behov for å dele det med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå