Monajenten Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Datteren min ble hentet av pappaen sin tidligere, for hun skulle reise på ferie til Danmark. Men både jeg og han glemte passet, og plutselig kom jeg på at hennes pass ligger igjen her:-( Men de skal "bare" til Danmark, går det greit uten pass da??? Har skikkelig dårlig samvittighet, men det var jo ikke bare mitt ansvar:-s
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Det går nok bra:) Har aldri vist pass i Danmark eller Sverige
SaDa Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Trenger ikke pass til danmark, så du kan slappe helt av
Monajenten Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Åhh....er nesten på gråten her:-( Takk for svar!!!!! Dere er supre, hele gjengen!
selfangerkjerringa Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg ville sendt ei melding til fyren så han ikke endevender bilen i full panikk når de nærmer seg grensa
Monajenten Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2007 Hmmjaa jeg burde kanskje det:-( :-( *stresset* Takk jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå