Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Kva skal eg gjera? Må egentleg på do og.... Huff....detta er det som opptek meg no...i skrivande stund.... :/
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Gikk på do og tok meg ein is istaden for å ta eit så vanskeleg val....på ein heilt vanleg "fredda"
junimamma 07 Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Veldig godt valg! Jeg baker boller og muffins, og venter.. Har ikke termin før om 5 dager, og er så dum at jeg har begynt å vente allerede!! Kommer garantert til å gå to uker over, og må settes i gang!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Dum og dum....heilt normal meinar no eg da....babyen kjem når han kjem....og det fine med det er at han kjem når han er ferdig som om det er trøst til deg som går å ventar....*not* mmmmm bollar og muffins.....set på kaffi...so tek eg meg ein tur Har att over 40 dagar eg da.....
Chunky81 Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Har termin om 6 dager.. Regner med jeg havner i samme båt som deg.. 2 uker på overtid og mega lang ventetid...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 I tilfelle nokon skulle undra.....utan at eg trur det =))....men eg kjedar meg, og da kan eg lika godt kjeda andre og *ler*....ja, eg har vaska glas, i regnet.....and "I feel Good". Har forresten ikkje ete det sure eplet, men 2 isar til dessert har eg rukke..... No står resten av huset for tur....undrar meg på om nokon har tenkt å finna ein spade å spa ut noko møkk eg....for det trengs.....eg finn solbriller so lenge.....og kanskje ein is til?!......hmmmmm.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå