Fiolinen Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg vakser stort sett torsdag eller fredag, slik at det er rent og ryddig (?) til helga...Syns det er greit å gjøre opp status etter uka jeg. Pluss at jeg er vant med at det vaskes til helg fra da jeg avr lita...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Samme som deg.. Er vant til det hjemmefra, at husvasken tas på torsdag/fredag.. Her tar jeg det litt ettersom det trengs også, men rydder ordentlig til helga.. Og når vi får besøk.. Det er et ypperlig push til å rydde, så skulle ønske vi fikk mer besøk =) Hehe
Siril&Tord sin mamma Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 tja, jeg vasker når det passer og trengs. blir stort sett støvsugd hver dag her hjemme, badene vasker jeg to ganger i uka, støvtørking en gang i uka, og gulvvask en gang i uka. ja, jeg har litt fobi mot støv osv. er nok ikke nødvendig å vaske så ofte her, men må det liksom. arvet etter mamma.. hvilken dag jeg gjør dette på.. hmhm.. gjør litt hver dag jeg.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 jeg vasker som regel onsdag eller torsdag, da slipper jeg på fredag og har det ganske rent til helga:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå