Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet meg i flere dager nå, med tester fra billigtester, men har kun fått opp en sterk kontrollstrek. I dag kom det også en svak annen strek. Betyr det at den begynner å bli positiv, eller betyr den ingenting? Den er jo ikke positiv før teststreken er like eller mer sterk enn kontrollstreken. Erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare brukt CB digital el-test selv. Kanskje du burde prøve dem? Da slipper du i alla fall å tolke noe som helst :)

Skrevet

jeg testet med disse hver dag i over en mnd, og hver dag fikk jeg svak teststrek. forskjellig styrke, men aldri så sterk som kontrollstreken. godt mulig at jeg ikke har hatt eggløsning i det hele tatt, har ikke fått mensen ennå og har veldig ustabile sykluser. har ikke tempet heller. testet med en quick response el-test i går, og der kom det også opp svak teststrek. har gitt opp hele greien jeg, så nå skal jeg til gu. ringte i dag, men hadde ikke tid før ferien, så da skal jeg dit i august. kanskje jeg klarer det i sommer nå som jeg har gitt opp:-)

Skrevet

Svaaaak strek på billigtesters strips er helt vanlig og betyr ikke EL. Jeg har selv testet med dem denne mnd, og når EL kom ble begge strekene like sterke. Så du kan nok tolke det dithen at du ikke har EL når streken er svak.

Lykke til!

Skrevet

Hei! jeg har testet både med blillige-strops og CB, og foretrekker virkelig CB ! Jeg hadde det som deg, testet og testet, men det var vanskelig å forstå når el var... Så de to siste gangene brukte jeg kun CB, og fant raskt El. Siste gang ble jeg gravid:-)

Skrevet

Jeg har brukt strimmel el-test, og hos meg begynner el-testene å gi svakt utslag 2-3 dager før teststreken er like sterk som kontrollstreken, før de blir sterkere og sterkere. Har som regel 1-2 dager med like sterk teststrek som kontrollstrek. Dette fungerer bra for meg, da får jeg jo vite noen dager i forveien at el er på vei. : )

Skrevet

Flott! Takk for svar...da får jeg bare smøremeg med tålmodighet;-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...