Fiolinen Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Mye positivt å si om sommeren, men en ting klarer jeg bare ikke,og deter de ekle fluene spm surrer rundt meg overalt jeg går i huset...Blæh! Naboen er bonde, så det er nok grunnen til at det er så mange her.. På kjøkkenete er det sikkert femti. Jeg prøver å holde rent for mat på benken osv, men det nyter ikke. Og så bæsjer de sånne små prikker everywhere...om natta surrerd e rundt hodet mitt, og kiler meg på nesen. ÆSJ!!! JEG ELSKER SOMMEREN DA!!!!
Nit@™ Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Er så enig med deg ) Her har vi også "bonde-nabo" og sauer som går helt inntil husveggen. Gleder meg til dem tar seg en fjelltur, for da hjelper det litt. Har 3 fluesmekkere strategisk plasert rundt i huset. På soverommet har vi fluenetting i vinduet, så der er det fluefritt. Lufter bare med vinduet på dagtid da, for om natta kjøre aircondition.
Nit@™ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Kjøler aircondition.. ikke kjøre. Huff, det hadde vært ekkelt om den kjørte rundt om natta *lol*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå