Gå til innhold

Hvordan ligger det ann med husarbeidet damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg lagt sammen tøy, satt på en maskin, hengt opp det og satt på en til.. gjort klar oppvaskmaskinen til å settes på når vaska er ferdig.. rydda litt.. støvsuga.. ordna kjøkkenet... nå tar jeg en pause mens jeg koker flasker.. så skal jeg rydde litt på badet og resten av stua..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en 3-åring med vannkopper og ei på 6mnd som har et sterkt oppmerksomhetsbehov idag. Så her har jeg bare rukket å rydde badet, sette på en klesvask, henge ut klær på snora, kjøre en runde i tørketrommelen og brette sammen/legge inn en runde klær. Nå skal jeg rydde på kjøkkenet (oppvaskmaskin osv) mens minimais pludrer på golvet og 3-åringen hviler på sofaen.

Skrevet

Har tatt kjøkken ( til og med kjøleskapet ) og stue, løper nå ned å setter på noen klær :)

Skrevet

Du var da en ivrig husmor =0). Jeg har endelig en fridag fra jobb så tulla og jeg koser oss. Pakker for å dra på hytta pluss vasket litt tøy. Støvet kan vente ett par dager til =0)

Skrevet

Her er det mye som må gjøres...

Men i dag har jeg:

Støvsuga

Satt på/hengt opp 2 klesvasker

Rydda bort endel klær

Skifta på barnesenga

Tatt ut av oppvaskmaskina

Så ikke så galt, men ser ganske bomba ut her likevel ;-)

Har musikk på fullt nå, for å få mer inspirasjon...

Skrevet

Hi hi, godt å høre at det er flere som jobber!!

Jeg begynte i går, fikk atta hele 1. etasje...i dag har jeg og snuppa på 2 vasket 2,.etasjen, skiftet sengklær, vaske klær, bretta klær, hengt opp+++ Jeg har i tillegg bakt brød, så nå dufter det sååå godt i heimer! :) Er vel egentlig ferdig nå, tror jeg..fikk handla etter jobb i går, greit å få det gjort liksom.

Nå erd det helg......

Skrevet

Huff.. Det skulle vært gjort, men får vente noen timer til..

Skrevet

Bra sjaman =) Hehe

Nå er jeg nesten ferdig.. Må vente til gubben våkner med å ordne klærne som ligger på badet.. =)

Skrevet

I dag har jeg vært ganske flink synes jeg (selv om jeg helst bruker fridagene mine på andre ting). Jeg har:

-vaska badet

-støvsuga hele huset

-vaska trapp + gang

-tørket støv og vasket gulv i stue + spisestue

-rydda og vasket litt på kjøkkenet+vaska gulvene der

-vasket et par maskiner med klær

Så nå er jeg sliten! Er fast bestemt på å få tak i vaskehjelp til ferien er over!;-) Savner den superflinke vaskedama vi hadde før

Skrevet

pheew, heeelt ferdig.. både leiligheten og meg ;)

vasket opp, vasket klær, hengt opp klær, vasket badet, soverommet, stuen, kjøkken.. ja alle rom.. støvtørking og vasking av gulv..

Så nåå, tenkte jeg skulle SOVE!

Skrevet

Æsj så flinke dere er :/ ;)

Jeg er hjemme med ei syk snuppe med lungebetennelse så jeg får ikke gjort så mye. Nå som hun sover, tar jeg meg en velfortjent og mye trengt pause :)

Skrevet

hyssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj !!!!!!!!!!!!!

ikke gjort stort i dag... sliten jo. men er ikke så aller verst her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...