Gå til innhold

Da har jeg vært hos legen på skjekk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

var litt nervøs i går kveld pga hadde sånn pannehodepine, vondt øverst i magen (hatt det noen dager), svimmel og uvel/kvalm + at bena og fingrene mine "plutselig" este ut...

Skrev et innlegg på dib og fikk en haug med svar om å kontakte legevakt eller føden med en gang pga det kunne være svangerskapsforgiftning...jeg som ikke har vært inne på tanken at jeg kunne få det engang...da jeg ikke hadde det sist og pga at jeg har hatt lavt bt hele svangerskapet og alltid fin urin. Var jo til kontroll for halvannen uke og da var alt fint.

Var veldig i tvil om jeg skulle ringe...følte det ble så masete...men samboer overtalte meg, og sa - tenkt hvis det går galt fordi du ikke gadd å ringe...

Hun jeg snakket med på føden mente jeg kunne vente til i dag å gå til legen min med en urinprøve for å få det skjekket ut.

Da jeg stod opp i dag følte jeg meg fin, så gadd ikke tisse på glasset jeg hadde satt klart...og kjørte Tobias i bhg til kl ti...men da kjente jeg at jeg fikk mer og mer vondt i hodet + at den kvalme, svimle følelsen kom igjen....

Stakk innom og fikk tisset på en kopp og det var faktisk utslag på den + at bt var litt høyere enn det bruer å være, men langt unna høyt bt fordet...jeg har vanligvis 100/60 og nå lå det på 120/75...så ingen fare...men fikk beskjed om å følge med og ta kontakt om jeg skulle føle meg verre. Betryggende å ha skjekket det ut i allefall....hadde nok aldri tilgitt meg selv om noe hadde skjedd med lillesnuppa fordet jeg ikke skjekket det ut....bedre med en gang for mye enn en gang for lite.

Har det ganske kjipt akkurat nå, med hodepine, kvalm, uggen og svimmel....men får prøve å ta det med ro og se om det går over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja... ekkelt når sånt oppstår, og veldig viktig å få det sjekket ut ja. Gjorde det selv for noen uker siden, og hos meg var det "falsk alarm" heldigvis. Bare gjør som du har fått beskjed om du, å ta det med ro =)

God bedring =)

Skrevet

Takk for det...ekkelt å gå rundt sånn i min lille "bomullsverden"....men så lenge det ikke er noe farlig er jeg fornøyd:o)

Skrevet

Helt enig; bedre med en gang for mye enn for lite (";)

God bedring!

Skrevet

Stakkars deg, ikke morro med sånne plager. Bra du sjekket det ut da. Håper du får slappet av litt og at det gir seg snart:0)

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...