Gå til innhold

KLAGE INNLEGG!!!!!


xanadu -høygravid- (24/8-07)

Anbefalte innlegg

Nå MÅ det ut!

 

Jeg er DRITTLEI!! Vet det er utakknemlig og alt det der, men nå går det på stumpene her!!!!

Har vært sykemeldt med bekkenløsning siden februar. Har problemer med å gå, stå, ligge og sitte!!! Har krykker, rullestol, skli-laken til senga og skli underlag til bilen!

Har forbud mot alt mulig rart. Måtte slutte med kjøretimer.

Har halsbrann, hodepine og MASSE vann i kroppen.

Pga vannet sover tommel, pekefinger, langfinger og ringfinger på høyre hånd konstant.

Har senebetennelse i bekkenet og i nakke og skuldre.

Er blitt diiiiiger, altså stooor mage! Rumpa vokser i samme fart!

Jeg er konstant utslitt, virkelig PUMPA og MÅ hvile flere ganger om dagen. Jeg er svimmel og trøtt, verker over alt.

Det er varmt, klamt og jeg svetter hele tiden. Får ikke sove om natten og ihvertfall ikke om dagen.

 

ALLE SIER: Er jo ikke lenge igjen nå.

JEG TENKER: Skarru ha bank eller, jæ... dust....

JEG SVARER: Neida, BARE to mnd. Og holder på å kaste opp!!

 

Er klar NÅ!!!!!!

 

ALLE SIER: Men det er jo alt for tidlig.

JEG TENKER: Den er jo ferdig nå, skal bare vokse.. VOKSE??? Har ikke plass til mer nå!!! ORKER IKKE mer!!!

JEG SVARER: JA, er jo litt tidlig enda, får håpe den blir der så lenge som mulig.

 

BUHUUUUUUU!!!!

Fatter ikke hvordan detta skal gå til!!

2 MND IGJEN!!!!!

 

Hmmm... Jaja, nå er det ute... Meeeen... Føltes det no bedre??

Egentlig ikke.. HIHI!!

 

Noen fler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Så har du alle de som sier at "åhh, som du gløder som gravid, er det ikke koselig..."

Jeg har litt mindre vann i kroppen denne gangen, men masse halsbran og BL. Magen er diger og jeg sover dorlig. Jeg har 6 uker igjen og gleder meg villt til ungen er ute av magen!!

Lykke til med resten av tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke er gravide selv burde holde munnen sin SKIKKELIG godt lukket igjen!!! :D

 

Lykke til du også!!

Vi har jo ikke akkurat no valg. Hi hi..

 

Som "alle" sier: Han kommer når han er ferdig. He he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg lo godt av innlegget ditt Xanadu, var som jeg skulle skrevet det selv:) Jeg har ikke alle dine plager, men er såååå lei at jeg har mest lyst å ligge under dyna de siste 6 ukene.... Venninner og familie som selv har vært gravide sier at de koooste seg som gravide, og at de var så stolte av magen som de da skøt frem...

Også sitter jeg der da, og nikker og smiler- og sier at "joda er så koseli`atte...." :) men man sier jo ikke det man egentlig tenker, for man vil jo ikke høres ut som er liten drittunge, men disse 9 månedene er en prossess jeg kunne klart meg fiiint uten altså :) Finn veien ut da lillegutt, SNART!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg ikke med de plagene,men jeg skjønner deg... Hadde nok å vært rimelig lei.. Jeg er i grunnen litt lei og. Jeg syns det er gøy å være gravid,men det er ikke gøy når blodtrykket plutselig synker og man må sette seg FORT.. Eller når bekkenet finner ut at nei,nå gidder jeg ikke å være grei lenger så nå skal du få kjenne smerte.. Og halsbrann og det hele.. Lang liste over "småplukk".

Så med en gang vi kommer i slutten av juli,begynnelsen av august så begynner jeg med fotsonemassasje + alle tenkelige kjerringråd. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TUSEN TAKK XANADU!!! Puhe... Det er ikke kun meg som ikke syns det er stas å være gravid!!! Det var nesten så jeg skulle skrevet det selv! Selvom jeg tror du plages enda mer enn meg, har vært hjemme med skranglete bekken siden påske og skuldrene værker etter bruk av krykker og får ikke lov til noen verden ting! Snart ferdig??? Fatter ikke hvordan jeg skal komme gjennom 8 uker til!!!! Og kjenner følelsen så godt når folk sier det ikke er lenge igjen og du har bare lyst til å gi dem en på tryne når de i tillegg sier at du er sååå flott gravid!! ARGH!! Og når jeg av og til på dårlige dager sier; jada, men hun blir nok enebarn! Så skal alle blande seg å si: NEI DET KAN DU IKKE MENE???? JO, det kan jeg!! Syns det har vært 7 månder i h..... og hvis hun skal ha søsken får jeg gjøre som Angelina Jolie, adoptere noen!

 

Jeg har t.o.m. begynt å lese hvordan fødselen kan startes litt før... he he Ja,da den burde vel være der til den er ferdig, men jeg skal hvertfall gjøre mitt! Fødselsforbredene akupungtur, sex dagelig rundt uke 37, jeg får bare bite tenna sammen, de sier det modner livmormunnen.. he he

 

Du gjorde faktisk dagen min litt lettere med at det ikke kun er meg som føler meg dust fordi jeg ikke er noen fan av å være gravid... Men, jeg gleder meg veldig til å bli mamma og hun er svært ønsket, skulle bare ønske at det faktisk var sånn at hun kom med storken... ;o)

 

Lykke til videre! Vi kommer nok igjennom skal du se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å se at jeg ikke er aleine!! Sitter her og sipper for meg sjøl støtt og stadig og klarer ikke fatte og begripe hvordan det skal kunne være såååå lenge til nå som jeg føler meg sååååå klar!! :D

Her er det også full fart med å kartlegge ALT av kjerringråd, forsoneterapi og alle andre tenklige måter å slippe billigst mulig unna på!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Alle som sier det er fantastisk å være gravid juger... hvertfall i mine ører.

Jeg prøver å se positivt på det. Jeg gruer meg nemlig ikke til fødselen... uansett hva så er den nok over i løpet av maks 3 døgn ... svangerskapet er 9 måneders slit.

Har det langt fra så ille som deg xanadu, men har ikke hatt en eneste dag siden før jul hvor jeg har orket noe som helst...så nå gleder jeg meg til å bli utslitt av en kolikkunge som ikke vil ha pupp, mat hver time og aldri trøstes av andre en mamma... :)

 

Heia oss jenter. Godt vi ikke er gutter for da hadde dette gått rett dit peppern gror ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan du har d! Så jeg skal prøve å trøste deg så godt jeg kan. Har hjulpet meg veldig....... :

 

Både jeg og de aller fleste her inne blir å savne det å være gravid. Du vil savne det å kjenne barnet leve og vokse inni deg. Dette er en helt spesiel følelse du mest sannsynelig bare får oppleve noen få ganger i livet ditt. Og det er IKKE en selvfølge. Er så utrulig mange rundt oss som sliter og lengter etter dette. Bruker år og opp til flere 100 tusner på å kanskje bli gravid, for håpet er der, så inderlig. Og så mange som sitter igjen med ingen ting.

 

Og når endelig den dagen kommer og du får ditt underverk på brystet. Ligger du der å nyter synet av et helt fantastisk lite nurk. Da, da vil det gå opp for deg at alt, hver en miste ting var verdt det!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er morsomt å være gravid.

Med masse venner som drømmer om barn men mangler en partner og venner som sliter med å få barn så VET jeg hvor heldig jeg er... og derfor klager jeg aldri offentlig heller... men da er det godt å kunne klage litt her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...