Gå til innhold

Hva har dere villa gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere ha gjort?

Huset ligger på en veldig populær plass.

3 kom på visning, har kun hatt 1 visning, å huset har lagt ute knapt en uke.

En har lagt inn bud på prisantydningen

en har slått fra seg huset

en annen tenker enda

Hva skal vi gjøre tro?? Budet går ut kl 16.00

Skal vi godta budet? Skal vi si nei? Skal vi komme med et motbud?

Kan hende han andre kommer med et bud, men hvis ikke..hva da?

Kommer uansett ikke til å svare megler før rett før fristen detter ut i tillfelle han andre legger inn bud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke godtatt budet. Hvis ingen andre kommer inn med bud, og dere angrer så kan det hende den personen slår til uansett senere med samme bud hvis megleren kontakter han..

Skrevet

Skal dere kjøpe eller selge huset?

Hvis dere skal selge det ville jeg hatt en visning til.

Hvis dere skal kjøpe det ville jeg budt.

Skrevet

Vi skal selge...

Jeg mener å ha hørt en plass at man skal aldri gå for det første budet med mindre det er jææævlig bra...eller har jeg drømt

Skrevet

Kan jo være lurt å sette opp ny visning om ikke annet så for å presse han som sitter på gjerdet litt. Men om dere skal godta budet eller ikke kommer jo ann på om dere er fornøyd med å få prisantydning eller tror dere klarer å presse mer ut av markedet.

Skrevet

Dere kan hvertfall ikke komme med motbud vel? Er ikke det ulovlig da?

Skrevet

Forresten er vel sommeren en dårlig tid å selge hus på, så om dere takker nei lønner det seg kanskje å vente til folk er ferdige med ferien sin?

Skrevet

Det var megler som sa vi kunne det..så tror ikke det ulovlig nei, ikke legge inn bud selv nei... Men si til personen som la inn bud at hvis hun legger inn f.eks 30.000 til så er huset ditt...

Skrevet

hvis det haster, så husk at fra nå av og fram til midten av august er det vanskelig å få solgt pga ferie og sånt...

Skrevet

Ja det er dårlig tidspunkt å selge hus...det er det vi har i bakhodet.

Skrevet

Ja men da er det jo noe annet. Da ville jeg nok godt for den. Lykke til uansett!

Skrevet

Vet ikke om det haster eller ikke egentlig...vi har kjøpt oss et annet hus, men lånet på dette er fryst, å det andre huset får vi ikke før om 1 mnd...

Skrevet

Tror det er vanskelig å få over prisant. nå. Alle er liksom i feriemodus. Hvis dere skal få betraktelig mer for huset bør dere gjerne vente til høsten. Problemet kan da være at renta er høyere...

Skrevet

sambo er på jobb....kommuniserer med han om dette tema via sms...blæææ

Skrevet

Blir ikke det litt feil å ikke godta prisantydningen? Hvis det bare er en som er interessert mener jeg? Det er vel det samme som å si at prisantydningen er feil da...? Eller?

Skrevet

Hvis jeg hadde budt prisantydningen og så fått et "motbud" fra selger, ville jeg ledd rått og sakt nei. Om selger da sier nei, ville jeg lakt inn et nytt bud en del under prisantydningen. Satset på at selger var litt desperat og bare prøvde seg.

Skrevet

Hvis du bor på et lettsolgt sted, ville jeg hatt is i magen og kjørt flere visninger. En uke er jo ingen ting, og det stresset du føer nå er helt normalt:-)

Et motbud til bare en interessent kommer jo ikke til å øke summen mye, for det er jo begrenset hvor mye de ønsker å by på et hus som de er alene om å by på:-)

Så det du trenger er flere som byr sammen..

Er det ikke stress med å få solgt veldig fort, så ha litt is i magen:-)

Og stol ikke 100% på megler, han er interessert i å få huset deres unna, så slipper han og bruke tid(som er like penger for han) på det. Dette gjelder jo særlig hvis dere har avtalt en sum han skal ha for oppdraget også da(feks så så mye prosent, men over den summen betaler dere det samme) Da er han ihvertfall klar for å få solgt det fortest mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...