Dessa ღENDELIGღ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hei.. Jeg er på besøk fra 1.trimester.. Jeg er i min uke 11, så det er ikke lenge til jeg kommer over hit. Men... Jeg fikk i går brev om time til UL ved det sykehuset jeg skal føde på. Men dagen jeg har time, da er jeg på ferie.. Jeg ringte i dag og fiket.. Siden jeg skal være borte litt over 3 uker, så mentk bytte de det var best å ta UL før jeg dro.. Men da er jeg jo bare 15+4. Er ikke dette litt tidlig?? Eller ser de like mye da?? Noen som har vært på UL så tidlig???
MissBenz Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg var på ul i uke 13+6, så ingen ting nesten da, bare at hjertet dunket. Hvor langt er du på vei når du er hjemme igjen da? Hvis du er ca i 19-20 uke når du kommer hjem, så skal jo det gå bra. Men hvor skal du på ferie da? Skal du til utlandet er det mange plasser de har drop-in =) Å det er myye billigere en her..
enpå3ogenpå1 Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 jeg skal på ordinær UL til mandag, da er jeg 18+5. Har hørt at den skal tas mellom uke 17-19, så hadde jeg vært deg ville jeg ventet til etter ferien.
Moyra Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg var på ordinær UL den 22.05, men da ble jeg sendt hjem igjen fordi jeg bare var 17 uker påvei.. Var på UL igjen på onsdag (20.06)og da var jeg 21+1 uker.. Fikk svar på alt jeg lurte på da:)
Mitt vakre trekløver Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Har en venninne som var på ordinær UL i uke 16 (hun visste ikke hvilke uke hun var i før etter UL), men hun må tilbake iigjen rundt uke 20. Jeg var på ordinær UL i dag - uke 19+5, altså uke 20, fikk da svar på alt. Jeg ville ventet til etter ferien ja......
dårligfantasi Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 jeg var på første ul , rundt uke 15-16.. det var for tidlig ... så nesten ikke noe..
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2007 Hmm.. Ja.. Kanskje jeg skal ringe å bytte. Rart de satte time da.. Jeg skal til Bulgaria 2 uker, så rett til Danmark i en uke... Når jeg kommer hjem er jeg vel 20 uker på vei.. Det var litt seint sa hun dama jeg pratet med... Men det er vel aldri for seint.. Merkelig...
*~2barnsmamma~* Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Vi var på tidlig UL i uke 12-13 vi. Fikk se babyen VELDIG tydelig også! Men vi får en ny UL 1.aug, så den har nok blitt større til da!=)
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2007 Fikk du svar på alt du lurte på da?? Vi er veldig belastet med hjertelidelser i familien, og jeg må nok spørre og grave i forhold til dette...Og så dere kjønn så tidlig??
BEA-77 Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Er det ikke noe med at om man venter for lenge med UL så er det for sent å sjekke nakkefolden? Skal inn når jeg er 18+2 i følge mine beregninger mens jeg er 19+0 i følge legen sine beregninger. Blir spennende å se hvem som får rett...
Mitt vakre trekløver Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Vi var også på UL i uke 12-13, da kunne hun ikke se indre organer nøyaktig, så heller ikke kjønn. Nå på UL i uke 20 kunne hun se hjerte nøyaktig - zoomet det inn og så på hjerteklaffene og hovedpulsåra. Og det er jo nå i disse uker babyene er som likest, slik at de tar mål av hode og fastsetter UL-terminen. Jeg hadde ventet til etter ferien - får nok flere svar da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå