Gå til innhold

Hjelp! Noen som har tips/innspill å komme med ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres sikkert helt overhysterisk ut. Men jeg sliter skikkelig for tiden. Leser så mye om denne BGS`e og jeg har ei venninde som mistet sitt nyfødte barn i uke 3 etter fødsel pga av dette. Hun hadde ikke blitt testet for.

Jeg har hatt kronisk UVI i snart 7 år, og jeg har hatt et turbulent svangerskap sålangt. Jeg har virkelig fått angst for denne GBS`en og har snakket med både lege og jordmor om dette.

Men ingen av dem vil ta meg seriøst og mener det ikke er noen grunn til å bli testet . Jeg vet virkelig ikke om jeg er i stand til å gå igjennom en fødsel uten å bli testet for dette på forhånd og evt bli behandlet.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få hjelp ? Finnes det noen privatklinikker eller noe slikt som kan gjennomføre slike tester?

Hadde jeg hatt et greit svangerskap uten komplikasjoner og innleggelse, hvor jeg mange ganger har fått kjent på "følelsen" og redselen for å miste min gullgutt, så hadde nok saken stilt seg helt anderledes. Men nå tror jeg at jeg går under snart.

På forhånd tusen tusen takk for innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har råd, gå til en privat lege og få tatt testen der. Surt å måtte betale for noe som skulle vært gratis men hvis legen din ikke vil høre på deg så får du ordne selv. Det vil være verdt det uansett resultat, du får ro i sjela hvis testen er negativ, og du har oppdaget noe potensielt farlig tidlig nok til å gjøre noe med det hvis testen er positiv.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...