Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Da ønsker jeg alle lykke til:-) og takker for meg på en stund..... tror det er greit å holde meg unna BIM en stund og se om vi orker å prøve mere:-((( Vi er kjempe glad med den fantastiske gutten vi har fått, men det hadde vært koselig at han kunne fått søsken å bryne seg på.... og vi sønn eller datter til:-) Lei meg klem fra
*Vi blir 5* Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Uff så trist! Skjønner godt du er lei deg! Jeg tror også det kan være lurt å ta en pause fra BIM..Jeg tok en pause i pp 14 i fjor,da var det nok for meg..pp 16 ble jeg gravid.. Du må bare prøve å tenke litt på andre ting..selv om det er lettere sagt enn gjort da..=) Masse lykke til videre!! *trøsteklem*
Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 jeg var også lei av å prøve på nr. 2. Bestemte meg for å droppe BIM og samtidig prøve og ikke tenke så mye på det. DA satt den samme måned, gitt!! :-) LYKKE TIL!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå