Aylinah Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Det står på norwegian sine sider at du kan fly inntil 4uker før termin,men.Holder det med helsekortet,eller MÅ man ha bekreftelse fra legen?
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Fløy for en uke siden. Pakket helsekortet i handbagasjen. Klart til å ta frem om noen skulle lure på om jeg hadde lang nok tid frem til termin. På selveste helsekortet står det veldig mye privat. Medisiner, sm, ting vi har pratet om på kontroller, notat fra forrige svskap og fødsel. Så jeg hadde nok heller tatt frem skjemaet fra ul. Der står det ikke mye som er forståelig for "hvermann", ikke er det så personlig heller. Samtidig som det viser termindato klart & tydelig (";) En lege kan vell strengt tatt ikke skrive det bedre?
Aylinah Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg ringte inn til Norwegian jeg hehe ;o) Bare for å være helt sikker,joda det holder lenge med helskortet...Men de papirene min fra ul ligger jo i mappa til helsekortet mitt,så da drar jegheller frem den hehe ) Takker nok en gang for svar
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Jeg fly jo til Spania for to uker siden, og hadde bare med helsekortet.. Ble ikke engang spurt om det jeg, så det holder med helsekortet ja, bare ta det med, og er det noen som lurer så kan du jo bare vise det frem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå