Gå til innhold

sorry detaljer her men hva kan det være???

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på do nå og tissa. fargen var helt normal. men plutselig begynte det å dryppe litt hvit grumsete "vann"... normalt??? merka det i natt også at det var helt grumsete i do når jeg hadde tissa.. sorry detaljer altså men lurer bare så fælt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dersom det er urinen din som er grumsete, er det ikke noe unormalt i det..

kan også være tegn på UVI,

men dersom det ikke var urin, kan det jo være en liten fostervannslekasje? ta på truseinnlegg og sjekk om det kommer mer, evnt ta en tur til jm så kan hun lukte på det?

Skrevet

det kom etter at jeg hadde tissa så det var ikke urinen som er grumsete. takk da skal jeg prøve det.

Skrevet

fostervann kan være grumsete, så det kan være det.

fortell jm at det var grumsete, men det er ganske normalt da.. (fra klart til "blakket" lissom)

det kan også være utflod, sef, men få det sjekket du!

litt spennende også da:)

Skrevet

tusen takk for svar. da er bindet på plass så får vi se. he he ja er jo egentlig litt spennende ja!! tenk om det er det og det er noe på gang?? ååå nå fikk jeg nesten et snev av panikk her:):):):) er jo ikke ferdig med barne rommet!!! ha ha ha

Skrevet

Dette har jeg også... etteer jeg har tisset og tørket spe om jeg har lagt lenge ..snakket med jordmor om det og hun ba meg bbare følge med, men tror faktisk bare det er tynnnnnnnnn utflod.. var på ul på søndag og fostervannsmengden va heelt normal ialfllall

Skrevet

tusen takk gravidfridhøygravid:):):) er godt og ha dere jentene her inne og spørre ting om altså. er førstegangs og aner jo ingenting om dette! dere er supre. får alltid svar på det jeg trenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...