VinterSol+2 Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 argh. min mor skulle hjelpe meg å lysne håret litt... nå ser jeg ut som en tiger! tabbe tabbe tabbe! haha, nå er det iallefall ingen som kommer til å legge merke til elefantføttene mine i bryllupet i morra... en krise kommer sjelden alene sier de... heldigvis har lillesøster en venninne som er frisørlærling, håper på litt krisehjelp i kveld.. hahahaha, at det går an!! burde fulgt den magefølelsen altså... men mor maste da vøtt...
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har gjort meg følgende erfaring ... å farge mørkere selv går helt fint å farge lysere / bleke selv blir katastrofe! Jeg så ut som en regnbue når jeg skulle lysne selv ... lys orange innerst og gradvis lysere til det ble helt blondt i tuppene! Det var heller ikke så lekkert!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 he he, skummelt å gjøre sånt hjemme..spesielt når man er gravid. Jeg var hos frisøren forrige uke jeg da og tok etterveksten...fikk i tillegg en kur, som håret mitt ikke likte noe særlig...hm, ble litt rosa i noen av stripene...ei lekkert, men skal gå ut om en hårvask til håper jeg (ble i hvertfall lovt det, ellers får jeg dra tilbake)... Må være hormonene mine som gjorde utslaget...rare greier;) Lykke til med hår "opprettinga" da! Blir nok så fin så!
Katta i sekken Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Frisøren min sa at man ikke burde drive med hjemmefarging når man er gravid. Fordi det kan være sterke stoffer i fargen.
Tpop Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Ja nå er det ingen som ser på noe annet enn håret:) Jeg har orda med dreds, så nå er ingen opptatt av å kommentere om hvor mange er du egentlig har inni der?4?hehe.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Hehe! Har farga(blondering) håret mitt i flere år, og tatt etterveksten min selv. Har holdt meg til samme produkt. Det var en suksess! Men så skulle jeg bli mørk.....tenkte det måtte være enkelt, så jeg kjøpte mørk farge og klæsja i....det ble grønnlig......Fikk helt panikk, og følte meg ikke lur........ Så jeg måtte ta meg en tur til frisøren og få det retta opp. og jeg ble veldig fornøyd! Skal etter dette slutte å eksperimentere med hjemmefarging! Alle frisører der ute: Jeg har lært!
jente08&jente2010<3 Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 tenkte jeg skulle få ordna opp i etterveksten min, og farge opp igjen håret mitt, så jeg sto i butikken, og tenkte, kansje jeg bare skal ta en ny farge, så tok en som het blaccurrant!! litt mørk farge.... jeg puttet det i, og dusjet det ut...da håret mitt begynner å tørke, begynner samboeren min å glo no veldig på meg... gikk å så meg i speilet, da ser jeg at noe av håret mitt er lilla, noe er gulrotfarga, og noe er ikke blitt farga i det hele tatt!! drar ned til frisøren idag, og dette er normalt at kan skje når man er gravid å farger håret..noe med pigmenter\hormoner osv... herregud!! jeg så jo ikke ut, så ente i stolen hos frisøren...og etter å hatt langt hår i mange år,.. er jeg nå kort!! hmf...sånn kan det gå!!! Hører egentlig til på 1 trimester..er 11+3, men ville bare dele dette med dere:)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har også hørt at man ikke burde farge håret når men er gravid, fordi det endel skadelige stoffer som går over i blodet og til babyen....
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Har hørt at det ikke er skadelig å farge håret når man er gravid, men at man kan få misfarget resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå