Gå til innhold

NOEN ANDRE MED BARN SOM BARE VIL SOVE PÅMAGEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en datter på to mnd som helst vil sove på magen. ho får gjøre det på dage,men ikke natta så da sover hun halve natta i sin seng og resten oppå meg.

hva hadde dere gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi som nå er 7 mnd har sovet på magen nesten helt fra fødselen av. Hun slet med mye magevondt, og roet seg KUN på magen.

Nå snur hun seg rundt som det passer seg i senga, og ligger faktisk mer på ryggen nå.

Skrevet

Siden hun er så liten ville jeg nok kanskje kjøpt en sånn pose som man fester i sengen, syns det er litt skummelt når de er så små... Skal sies at min datter ble et sånn magebarn når hun var rundt 7mnd, vi kjøpte en sånn pose, men før vi begynte å bruke de så snakket vi med helsesøster... hun mente at jenta mi var stor nok til å ligge på magen, så kan ta en tlf til helsesøster for råd =)

Skrevet

sønnen min sov også på ryggen, men med alt prat om krybbedød har min mann svelget all info og vil ikke ha ho på magen. jeg har ikke helt den samme troen om at det er det som skyldes krybbedød.

Skrevet

Min er 4 1/2 mnd og snur seg alltid over på magen på natta og det er skummelt!siden mange ganger liger hun med munn og nese neddi madrassen og med dyna over hue:S

også nekter hun og ligge på ryggen i vogna! hu skal abselutt ligge på magen og hun snur seg selv...har fått høre noen komentarer om at jeg ikke må la tulla ligge sånn,men får ikke gjort så mye for hver gang jeg legger hun over på ryggen igjen så går det 1 sekund før hu er over på magen igjen...oppgitt...

har desverre ingen tips til deg da:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...