nyu hai Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Noen ganger har jeg regntrekk og nett. Enkelte regneværsdager er vepsen plagsom med og oppsøke varme barneansikt. Men da lufter jeg ofte.
lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 bor i myggland, så har alltid på myggnetting, for på det området er jeg hysterisk. tåler ikke å bli stukket, å er redd mini kan ha arvet det fra meg.. rengtrekket er ennå ikke brukt.. vi har en simo-vogn, å den er vanntett.. :)
tuppemor-75 Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 jeg bruker begge deler, er veldig redd for at lillegutt skal få vepsestikk. men jeg tar av regntrekket med en gang det ikke er nødvendig, slik at det ikke skal bli klamt for han i vogna.
mamma til to små gull Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Bruker ALLTID myggnetting. Livredd for at katter skal hoppe opp og legge seg oppå veslegullet i vogna....
Fisk med CV Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Rentrekket på buzzen dekker hele dritten, så har ikke på myggnettingen i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå