Gå til innhold

Begynt å drikke litt vin igjen?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Og pumper dere dere da?

For et styr bare for litt vin...

Skal i bryllup i sommer,men kommer til å kjøre jeg:)

Da blir iallefall mannen min happy over å ha privatsjåfør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har drukket litt vin. Pumpet først melk til tjukkebolla før jeg drakk og pumpet ut melk som jeg kastet etter jeg var ferdig å drikke. Litt pes var det jo,men gikk helt greit. Nå er det jo ikke så ofte det skjer heller så da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ikke alkohol utenom på fest, og det skal jeg neste fredag! Jeg pumper ikke (mine pupper egner seg ikke for pumping), og siden sambo er i nordsjøen blir det å ha begge to hos mamma på overnatting. Derfor øver vi på å ta flaske med mme nå, noe han ikke er så veldig villig til enda=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på utdrikkningslag forrige helg, og skal i bryllup om noen uker. Jeg pumper meg da, og har allrede et godt lager i frysen:) Fungere veldig fint. Gutten min tar flasken uten problemer, og det er herlig for meg med litt "ammefri":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps:

 

Katt1:

 

Det har ingenting for seg å pumpe seg og kaste melk etter en har drukket alkohol:)

Alkoholnivået i melken synker i takt med promillen i blodet ditt nemlig. Så når alkoholen er ute av kroppen din (ca 10-12 timer etter du sluttet å drikke) er den oxo ute av melken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke pumpe for et glass vin..Den alkoholmengden du har i kroppen ligger i melka uansett.Selvfølgelig....man drikker seg ikke pære kanin!

Skal du ut på fest er d bare å amme først,ha pumpet litt så du har på flaske,pump og hiv når du kommer hjem å legg han på puppen neste gang!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...