Gå til innhold

Er dere mobile HELE TIDEN ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg jobber med ringer meg ganske så ofte. En dag gadd jeg rett og slett ikke å prate med henne, hun ble sur og sendte meg en sms der det stod; Kan du ta tlf når jeg ringer til deg! Vet dere hva jeg svarte...

Da du ringte barberte jeg faktisk musa mi. Det er bare problemer hun "lager" for å ringe meg og uffe seg ang. jobb... Så nå har jeg sagt at jeg ikke har med mob på do, når jeg er på tur og vil slappe HELT av, skrur av ringevolum når jeg går i butikker eller sitter på kafe. Må da få ha LITT privatliv synes nå jeg :)) Enig/uenig eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra svart :-) Helt enig med deg!

Skrevet

Ha ha ha, veldig bra svar =))

Syns absolutt man har rett til ikke å være tilgjengelig hele tiden! Jeg slår av lyden ofte...

Skrevet

VELDIG enig! Jeg skrur av ringelyden når jeg vil ha fred. Vi har hustlf, så er det noe viktig ringer de som vil ha tak i meg på den. Men det hender jeg skrur av ringelyden på hustlf også jeg :-)

Jeg har med meg mobilen når jeg skal ut, men det er mere for min del en at andre skal få tak i meg.

Synes folk får respektere at av og til er det godt å ha helt fred og ro.

Skrevet

Hehe, bra svart!

Jeg er vel igrunn mobil hele tiden, men hender jeg setter på lydløs om det blir for mye mas

Skrevet

Før vi kom tilbake til Norge jobbet jeg 70 timer i uka og telefonen var aldri lengre borte enn 20 cm...hehe

Da jeg kom hit kjøpte jeg meg ike mobil pga at jeg synes friheten er DEILIG...nå har jeg en...men skal jammen si deg at jeg har den avslått meste tiden av døgnet...

Skrevet

Haha, fikk du forøvrig noe svar på den meldinga du svarte henne med? Hehe....Man kan jo ikke være tilgjengelig 24 / 7, synes det er litt godt jeg, når jeg ikke er tilgjengelig til alle døgnets tider!

Skrevet

Hun svarte ikke, men vi snakket litt om det når vi møttes på jobb dagen etter :) Tror hun ble litt flau ja :)

Skrevet

Hehe, hun tok nok hintet da;)

Skrevet

hehe trodde du skulle spørre om noe heeeelt annet. er jo ganske bevegelig;)

bruker som oftest legge fr ameg mobilen og vandre i vei uten den jeg. er så lei den av og til. så får folk bare bli sure. mamma ble ganske hysterisk i begnnelsen, men har vel vent seg nå:)

Skrevet

Ja, jeg er rimelig mobil hele tiden..........(forflyttningsdyktig). Men tilgjengelig på mobil er jeg ikke hele tiden.

Godt svar du ga din kollega! En kan jo ikke bli sur fordi folk faktisk er opptatt med noe annet enn å svare på telefoner!

Skrevet

Har med meg mobilen det meste av tiden, men har den stygge (?) uvane med å ha den på lydløs.. Hehe.. Men er som regel bare sms som kommer, og skjult nr (men de svarer jeg aldri uansett)

Skrevet

Jeg ser på det som en rett å ikke svare når mobilen ringer :-)

Skrevet

he,he,he den var bra ;O)

Jeg har den med stort sett, men hjemme er jeg fæl til å legge den bort og ikke høre den. Men uansett er det ikke alltid jeg svarer, og det gjør jeg som jeg selv vil med. Kommer an på hvem som ringer og ;O) Svarer av prinsipp ikke skjult nummer.

Skrevet

Njaa, ikke hele tiden, men prøver nå å svare når jeg har tid =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...