Trollmora Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 ..men så logget jeg meg på her da..... ...og ble litt trøtt.... Men nå får jeg vel hive meg rundt og komme meg ut. Har tross alt tatt meg fri fra jobben for å slippe å ha ungene oppi lakkspannet )
Karomamma Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Skal du lakke vinduene du da? Jeg pleier å lakke vindusKARMENE jeg da, he he... Lykke til
Trollmora Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 jo, du har rett i det, vinduskarmene var det ja ) Men jeg kom ikke så langt..... EldsteMann fikk en skikkelig hårklipp, så nå er han fornøyd med sommersveis. Bilderammer og passpartout er innkjøpt til endel fotografier som bare har lagt der siden jul.... Presanger innkjøpt på salg til 3-4 venninnebursdager som kommer opp i løpet av sommeren (fint med salg, da kan man kjøpe noe som er skikkelig fint og dyrt litt billigere) Mat til helgen er innkjøpt. Ungene fikk sove lenge, kortere dag i barnehagen og det betyr at både de og jeg har større overskudd utover ettermiddagen. Neida, fridagen er ikke helt bortkastet )
Natteravnen* Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 He-he, ja det er ikkje så lett å planlegge alltid, men veldi enkelt å utsette ting, syns eg iallefall! -og, vips, så har det gått et år til... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå