Gå til innhold

EL-test negativ, men allikevel eggløsningslim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, selv om jeg har en jente fra før, er det først nå jeg faktisk aktivt bli kjent med kroppen min mens vi prøver på nr.2.

Okay, etter "hovedregelen" bør jeg har EL i disse dager. Noe som blir bekreftet av det jeg bestemt mener er EL-slim (i hvert fall når jeg nå har lest meg opp om EL-slim, så ligner dette her veldig på EL-slim).

Tok en EL test fra Clearblue i morges, men den viste seg å være negativ. Er det mulig at testene slår ut negativ selv om man har EL?

Takk for svar, jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Mener å huske at man kan ha EL-slim en del dager før EL faktisk kommer og egget slippes. Elles hender det at kroppen prøver seg på EL og da kommer mye EL-slim, men kanskje ikke EL. Man kan også få positiv EL-test uten at et egg faktisk slippes, tror jeg ihvertfall. Lykke til;) Vet ikke om du ble klokere akkurat!

Skrevet

Glemte å si at den stigningen som måles kan være så kort at enkelte må måle to ganger om dagen:)

Skrevet

Tusen takk for svaret k@ra!

Skrevet

Takk, dette har jeg lurt på også... Jeg tar en test senere i dag også. Har også el slim, og testen i morges viste en svak teststrek;-) Lykke til.

Skrevet

Har du testet de foregående dagene? EL testene slår jo ut 24-48 tiler før EL, så du kan kanksje har gått glipp av målingen? Selv hadde jeg positiv el-test lørdag og søndag, mens jeg fikk slim på mandag. Det stemmer jo for så vidt da, at slim og EL kom på samme tid.

Så kkanksje du har EL i dag selv om testen ikke viser det

Skrevet

Jeg har testet hvar dag i en uke... den har vist sterk kontroll strek, men i dag var den svakere, og en enda svakere teststrek... Vi får bare håpe den blir positiv i morgen, så får vi kjøre på i kveld;-) Lykke til du og;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...