Mirte Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hei, jeg fødte en datter på lørdag, så derfor melder jeg meg inn her. Det har sikkert vært innlegg vedr dette før, men jeg spør likevel. Er det noen her som vet om det finnes en oversikt over hvor mye morsmelk man skal gi pr måltid fra flaske? Jeg har såvidt beg å pumpe meg for å ha litt i reserve så far kan gi når jeg ikke er hjemme. Jeg skal blant annet prøve å gå i et jentelag neste fredag. Blir borte noen timer uten tulla da. Da vil hun vær ca to uker.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Hvis du går inn på ammedebatten kasn du få masse gode tips der:) Der er det ammehjelper også som er trenet i forskjellige spm:) Håper du får en fin jentekveld:)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Har lært her inne at man skal ta barnets vekt og gange det med 150ml og dele det på anntall måltider hun har for dagen.
Sylteflesk Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer med jenta som kom på bursdagen min :-) 150 ml ganger kroppsvekten delt på antall måltider, er en grei tommelfingerregel, men ingen krise om hun vil ha mer eller mindre enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå