Gå til innhold

Bursdags-trøbbel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår har bursdag neste uke, og tenkte å invitere noen venner av han fra barnehagen. Men i går fikk han plutselig invitasjon til bursdagselskap hos ei venninde fra barnehagen, som har bursdag i sommerferien, derfor har de bestemt at bursdagen hennes skal feires neste uke.... på bursdagen til vår sønn!!!!!

Da gikk planen vår i vasken!! :-(

Jeg kan jo ikke invitere de barna nå, for da må de jo velge hvem de vil gå til, og det er jo ikke riktig!!

Så da må vel vi feire dagen hans en annen dag... litt kjipt egentlig.

Hva ville dere gjort da?

I barnehagen så skal de feire han på dagen hans (selvfølgelig) også skal de feire denne jenta dagen før ( og dagen før er den eneste dagen det vil passe for oss å feire han om vi må ikke kan feire på dagen hans). For et rot!!! Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hatt selskapet hans dagen før dagen, og så heller ett lite familieselskap eller lignende, hvis han ikke vil gå i det andre selskapet på dagen sin. I barnehageverden er det nok litt første mann til mølla for å ha selskaper, og de har sikkert ikke kommet på at din gutt har bursdag da, eller tenkt dere ikke skulle ha selskap siden de har invitert på dagen hans.

Skrevet

ja, det må nesten bli dagen før, ellers passer det dårlig. Men jeg må innrømme at jeg syns det var veldig kjipt at de inviterte til selskap på hans dag. Hadde hun hatt bursdag samme dag så hadde det vært noe helt annet. Da hadde det jo blitt sånn førstemann til mølla opplegg.

Men syns nesten det var litt frekt å ikke spørre oss først om vi skulle feire på dagen hans. Kanskje jeg bare er litt vel treig med å sende ut invitasjoner...

Ja, ja.. selskap må han jo få uansett :-)

Skrevet

Tror vell ikke akkurat de har invitert til selskap på dagen hans med vilje. Jeg sender alltid ut invitasjon til selskap 14 dager før slik at folk får tid å planlegge ukene sine og sette av tid.

Skrevet

Ja, jeg skulle ha fått rævva i gir for lenge siden og sendt ut invitasjoner, men det har vært så travelt, og har ikke hatt tid til å tenke på det så mye. Men nå er det jo ikke verdens største problem da, så da får vi bare finne en løsning på det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...