lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 go morn!!! du, eg må komme med en liten oppdatering... Oreo? Kjeksen... Oreo-kake? skummet godt...!!! Hold på å leite oppskrift.. Vært borti den?
lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2007 eg fant den! inne på www.detsoteliv.no søkte på oreo, å den er der! den hete Oreo cake original... :)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 ååå hørtes godt ut...er på slanking jeg vettu thihi
lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 må innrømme at det er eg å.. kutta ut sjokoladen for litt over ei uke siden, å vekta å klærne begynner å passe meg mer nå.. hadde en periode der eg va fullstendig avhengig!!! gikk gradvis over til kjeks, så nå har jeg ikke lyst på sjokolade mer.. :) men den kaka va jo som sagt skummelt god, smakte den i en dåp no.. mmm..!!! men skal skrive ut oppskrifta, så har eg å kan prøve å lage. sku jo lage en kake til svigersøster, dem flytte hit på mandag, så da kan eg jo prøve den :)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Den kaka er skummel god!! Kan virkelig anbefales! nam nam...
lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 ja, ikke sant! fant også nå oppskrift på oreo-iskake! den må også prøves :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå