Go i magen Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Har noen venner jeg kunne tenkt meg å be fordi de er så nære og nesten "tanter" til lille babyen. Men så er det sånn at ber man noen så er det andre som føler seg utelatt. Vanskelig det der.......Hva syns dere Klem og god helg
*titte tei!* Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 er det nære venner som kjenner dere og barnet godt så ville jeg ha bedt dem. Ofte er man nærmere venner enn familie og da skulle det bare mangle at man ikke ber dem mener jeg:) Ei venninne av meg er en fadderene og for meg var det en selfølge:) Så ikke tenk på at noen føler seg utelatt. Be dem du mener har kontakt med dere osv.. Det er du som bestemmer:) Lykke til!
Arb.ledig husmor Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Viss du føler at de er kjente og kjære for din lille baby, ville eg selv valgt å be de... Hos oss ville svigermor at vi skulle be alt av tanter/onkler og søskenbarn av sambo :-s Eg mene at dåpen er forbeholdt de som har et forhold til ungen å gjøre. Selv valgte vi en kompis til sambo til å være forlover...
It's all about me Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Vi hadde åpent hus vi, de som ville komme kom. Det var så deilig og avslappet atte,kommer aldri til å styre med invitasjoner og slikt.
peonererfine Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Vi ba de næreste vennene på 'begge sider'. Ble 10 venner + deres 3 barn, oss foreldrene og dåpsbarnet og 4 slektninger. Sier noe om hvor viktig venner har blitt for oss siden familien vår er spredt over hele landet/utlandet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå