Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har hatt min andre dag med blod i trusa på morgenen, men det ser ut som det blir med det.... Fillern! Så i dag har jeg vasket badet og gitt meg i kast med skifting av sengetøy og vasking av klær. Tålmodigheten begynner å ebbe litt ut, så da er til og med vasking ok å holde på med. Og kanskje det kan hjelpe litt også? Ellers er formen ok bortsett fra bekkenløsningen. Babyen beveger på seg jevnlig og så er hedligvis ikke bekymret for det. Men merker at jeg følger mer med på hvor ofte og mye jeg kjenner liv. Hvordan har dere andre det?
Gutt nr.2 på vei:) *fødeklar Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Formen er veldig bra, men jeg kjeder meg litt. Har legetime litt senere i dag, men det er vel lite han kan gjøre for meg:( Får hørt hjertelyd, om ikke annet... Heldigvis slipper jeg å være alene mer før gullet kommer:) Pappaen er også hjemme, og han er veldig flink til å passe på at jeg har det bra! Ha en fin dag:)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Hei hei! I dag er en altfor fin dag, har jo ikke vondt noen steder jo... Smerter ønskes herved velkommen hit...he he, i hvertfall i maveregionen! Kan være foruten BL smertene, men de vet jeg melder sin ankomst rundt 16-17 tiden:( I dag har jeg gått tur med hunden, ikke så lang tur da, men var masse bratte oppoverbakker, men fikk dessverre ikke en eneste kynner....aargh:( Jeg er ca. halvferdig med et bilde jeg maler, bare noe enkle abstrakte greier, men veldig artig da;) Skal se på Jericho som jeg tok opp i går kveld, spennende serie ja, mens jeg venter på at bildet blir tørt, slik at jeg får malt videre. Babyen kjenner jeg ikke så fryktelig mye til, er nok litt trangt inni der nå, kjenner bare tottelottene litt ved ribbeina og det jeg antar er rompe eller rygg som presser litt på venstresiden til tider. Formen er med andre ord uforskammet bra, pokker heller...vil ha vondter!!!!!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Haha:) Jeg vil også ha vondter!! Har hatt en del kynnere i dag, noe jeg ellers har hatt ganske lite av..men det skyldes nok bare at jeg har litt luft i magen som jeg har holdt inne fordi jeg har vært sosial...sukk:) Er ellers trøtt som ei strømpe takket vre dårlig søvn i natt, men i dag skal jeg IKKE hvile på dagen!! Kanskje jeg kan legge meg sammen med min kjære i kveld og faktisk sovne samtidig som han!! *håpe håpe* Vannet i beina har dempet seg fra i går, men snabbene er der enda..skal bli så godt å få dem bort!!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg er rett og slett drittlei!! Litt tak i ryggen, men laaangt fra nok vondter...Vil ha meeeer!! Har mens-termin i dag, og er sikkert litt for opphengt i det da,blæææ... Er i bevegelse så og si hele tiden, men det eneste det medfører er at jeg blir trøtt som en fele,hehe.. Er rastløs samtidig som jeg er veeldig sliten...Skikkelig ubehagelig det der..
Én til Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Formen er uforskammet bra i dag her også :-) BL-smertene er praktisk talt borte nå som hodet til snuppa har plassert seg godt nedi bekkenet, så det er deilig å kunne bevege seg litt igjen! Lurer på om kroppen forbereder seg på en lang og våken fødenatt, for makan til lys våken som det går an å være på tross av 3-4-timers nattesøvn!? Forsøkte å legge meg nedpå litt i stad for å catche opp litt, men neeeeeeida - LYS våken!! Jaja, blir nok liggende å stirre i taket mens mannen snorker i vei i natt også.. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå