trøndermamma Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Skal jobbe både i kveld og i morgen jeg, så vi feira i går med grilling og sosialt samvær med nabolaget. Kjempefint fint vær, så vi kosa oss skikkelig! Pleier jo ikke å feire så mye st. hans heller her da, er liksom pinsa som er det store her.
Go i magen Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Nei.......alle har glemt oss....snufs Jobber alltid St. Hans og i år har jeg naturligvis fri siden jeg har barselperm, men da er det selvfølgelig ikke noe som skjer. Ja ja...
2 søte småpiker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 For første gang på mange år skal jeg faktisk feire. HAr masse slekt som kommer fra østlandet på besøk, så vi skal grille og kose oss, blir koselig, har ikke sett enkelte på mange år:)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Har meldt regn her, men håper på litt oppholdsvær, skal en tur på skifestival i morra, gatene i byen her fylles med snø)))) hihi Så blir det vel litt god mat i morra kveld blir ikke grilling så lenge det er møkka vær:(((
Tommage♀♂ Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 ¨Her er det mange offentlige steder å feire på, med bål og grilling. Sambo er ikke hjemme i helgen, så jeg får se om vi finner på noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå