Gå til innhold

spiral, noen som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte litt på om jeg skulle få meg en etter januarspiren er kommet. men vet ikke så alt for mye om den

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vanlig kobberspiral. Anbefaler den ikke. Jeg hadde mensen i 10-12 dager og masse vondt i magen gjennom hele syklusen. Kjentes ut som at noe stakk i livmora. Det var en lettelse å ta den ut.

Skrevet

Jeg satte inn kobberspiral 3,5 mnd etter fødselen. Blødde i 5uker(inkl.en menstruasjon selvsagt), Har hatt noe vondt og "ubehag" i magen. Nå er det gått 6 uker, kjenner ingen ting nå.

Er spent på neste mens, det sies at man blør mye mer enn tidligere. Kan ikke bruke ob de første mnd, men jeg er jo blitt vant til monsterbindene uansett:-)

Sambo kan kjenne trådene, så jeg skal inn og få de klippet litt kortere.

Deilig å slippe hormonforandringene fra andre prevensjonsmidler, jeg håper dette er noe som passer meg. Men litt tidlig å si ennå.

Det er min erfaring så langt:-)

Skrevet

jeg har hormonspiral.. hatt den der i 4mndr.. ikke merket noe til den, bare hatt en slags mens (brunaktig utflod) i 1 dag... :) om det er pga at mensen ikke har kommet seg i gang enda eller om det er spiralen vet jeg ingenting om da :P har en gutt på 7 1/2 mnd...

Skrevet

Jeg har hormonspiral, er veldig fornøyd. Litt småblødninger i startet, men nå er jeg nesten mensen-fri! Bare en dag i ny og ne.

Skrevet

det høres ut som hormonspiral er bedre en kobberspiralen.. gjør det vondt å sette inn? hvor lenge "varer" den ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...