pinga76 Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Kan man få kjøpt Mei Tai i butikk? Ser det er fire ukres ventetid på den nettbutikken det er henvist til i tidligere tråd. Og hva er egentlig ringslynge? Føler meg ikke helt oppdatert gitt.
Blomman Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Finness mase nettbutikker med forskjellige mtèr - sjekk feks dotedot.com - superbra service der (om du skal handle der send meg en pm og du skal få en rabattkode med 10 % avslag...) Bittebror.com ellers finner du masse linker til div nettbutikker på tettinntil.com her finner du ut hva en ringslyngee r og - på sysiden kan du lære å sy både mt og ringslynge - mt tar deg et par kvelder og ringslynge 1-2 timer ;-)
Fisk med CV Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Fru Lyng har i noen butikker i alle fall. Ikke så bra utvalg som på nett selvsagt.
Maisie Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Synes det virker som mange av nettbutikkene er utsolgt for mei tai'er. I alle fall mei tai'er som jeg ønsker meg.... Hvilke Fru Lyng-butikker har mei tai?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå