mollymamma Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Etter SA nå i begynnelsen av juni, tror jeg at kroppen allerede er i rute igjen. Har ikke EL-testet, men er nesten sikker på at jeg hadde EL nå i helgen - og vi prøver som bare det Blir jeg gravid, så er kroppen klar. Forsøker å ha et litt avslappet forhold til det hele, men vet at dagene kommer til å bli lange mot IKM. Vet ikke helt hvordan syklusen er nå etter SA, men siden jeg antageligvis hadde EL i helgen er jeg vel i rute til IKM rundt den 1. juli. Krysser fingrene for meg og alle dere andre. Måtte det spire og gro i sommermånedene!
*lillerosin* Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Å så godt at du føler at kroppen er igang igjen. Lykke til! Og jeg støtter deg i; må det spire og gro i sommermånedene!
månesol Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 saa 4.juni jeg. Akter heller ikke vente på noe, så begynte å prøve igjen så snart blødning stoppet. La oss håpe på en ny positiv test snart!
evigoptimist Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Lykke til til dere begge!! Håper sommeren bringer med seg spirer til alle som ønsker det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå